طراحی و ساخت ویلا در سریعترین زمان

طراحی و ساخت ویلا در سریعترین زمان

هدف نهایی که یک پیمانکار ویلا که توسط یک مشتری قرارداد بسته شده است باید انجام دهد، اطمینان از رضایت مشتری است. پس از امضای قرارداد، انتظار می‌رود که پروژه ویلاسازی طبق مفاد داخل قرارداد پیشرفت کند. با این حال، مدت زمان ساخت ویلا به ظرفیت مالی کارفرما، شرایط بازار ویلاسازی، وضعیت آب و هوایی و سایر فاکتورهای دیگر بستگی دارد. طراحی و ساخت ویلا در سریعترین زمان می‌تواند مزایای زیادی برای کارفرما و تیم مهندسی داشته باشد. در این مقاله به بررسی چگونگی سرعت بخشیدن به پروژه طراحی و ساخت ویلا اشاره می‌کنیم.

اهمیت طراحی و ساخت ویلا در سریعترین زمان ممکن

سرعت بیشتر برای ساخت ویلا به عنوان یکی از مزایای اصلی بر صرفه جویی در زمان و هزینه ها است. برای مثال، ساخت ویلا در بهار و تابستان که هوا بهتر است، با سرعت بیشتری انجام می شود تا فصول پاییز و زمستان! به ویژه برای ویلاسازی در شمال کشور، در نظر گرفتن فصل و شرایط آب و هوا بسیار مهم است.

جدا از صرفه جویی در هزینه و در عین حال برنامه زمانی، سرعت بالای ساخت حتی برای محیط زیست و صرفه جویی در انرژی نیز بسیار مفید است و می‌توان ردپای کربن را به شدت کاهش داد. به یاد داشته باشید، در زمانی که هزینه مصالح ساختمانی، قیمت زمین و انرژی به طور مداوم در حال افزایش است، سرعت بخشیدن به ساخت ویلا به صرفه جویی در هزینه‌ها منجر می‌شود.

اهمیت طراحی و ساخت ویلا در سریعترین زمان

راه‌های راه های مختلف برای طراحی و ساخت ویلا در سریعترین زمان ممکن

کار اختصاصی برای توسعه یک تکنیک ساخت و ساز سریع وجود دارد. اما واقعاً هدف اصلی چنین توسعه‌ای این است که کیفیت یا یکپارچگی ساختاری را به خطر نیندازد. ورود روش‌ها و تکنیک‌های مدرن فوق قطعاً این امکان را فراهم کرده است که پروژه ویلاسازی را سریع‌تر انجام دهید. در ادامه به روش‌های طراحی و ساخت ویلا در سریعترین زمان اشاره می‌کنیم:

از مواد با کیفیت بالا استفاده کنید

هنگام انتخاب مصالح برای ساخت ویلا باید مراقب باشید. به همان اندازه که کیفیت با قیمت همراه است، برای جلوگیری از تکرار کار، به حداقل رساندن خطا و جلوگیری از تاخیر، باید از مواد باکیفیت استفاده کنید. مواد با کیفیت پایین در حین ساخت و ساز مستعد شکستگی هستند که باعث تاخیر و هزینه بیشتر برای تعویض می‌شوند.

طراحی ویلا را ساده و مینیمال نگه دارید

باید مطمئن شوید که طراحی ویلا ساده، اما کاربردی است. اگر طراحی را پیچیده کنید، مدت زمان بیشتری طول می‌کشد تا کار را انجام دهید، زیرا جزئیات زیادی لازم است. ساده نگه داشتن طراحی به اتاق‌های کمتر، یک طبقه بودن ویلا و متراژ کم وابسته خواهد بود. طراحی ساده باعث می‌شود تا پروژه ویلاسازی سریع‌تر تمام شود.

از فناوری دیجیتال استفاده کنید

هنگام ساخت و ساز خود باید از فناوری استفاده کنید. پویایی تقریباً در تمام بخش‌های توسعه از جمله ساخت و ساز تغییر کرده است. با استفاده از فناوری دیجیتالی مانند هولولنز برای مشاهده یک مدل پروژه، می‌توانید اندازه‌ گیری‌های درستی که متناسب با طراحی شما است را مشاهده و تشخیص دهید. این به شما کمک می‌کند تا از هدر رفتن مواد جلوگیری کنید، زیرا می‌توانید اندازه گیری‌های مورد نیاز موادی مانند چارچوب درها، پنجره‌ها را به تامین کننده خود بدهید.

با کارفرمای ویلا همکاری کنید

همیشه مطمئن شوید که ارتباط شما با صاحب ویلا فعال است. این باعث می‌شود که از درک متقابل برای جلوگیری از موقعیت‌هایی که هیچ یک از شما از آنچه انتظار می‌رود منجر به تاخیر در کار شود آگاه نباشید. به عنوان مثال، موقعیت‌هایی که نیاز به تغییرات برنامه ریزی نشده دارند را با کارفرما در میان بگذارید. ارتباط بین شما و صاحب ویلا به جلوگیری از تاخیرهای غیرضروری کمک می‌کند زیرا همه از توسعه گذشته، حال و آینده آگاه هستند.

راه‌های طراحی و ساخت ویلا در سریعترین زمان

نیروی انسانی خود را افزایش دهید

وقتی در پروژه خود با نیروی انسانی متخصص زیاد کار می‌کنید، سرعت کار بالا خواهد بود، هرچند که این امر مستلزم نظارت است. افزایش تعداد پرسنل ممکن است گران به نظر برسد، اما به معنای واقعی، ظرفیت کاری آنها را دو برابر می‌کند. این کار در دراز مدت، باعث صرفه جویی در هزینه شما می‌شود، زیرا کاری که ممکن است دو روز طول بکشد، در نهایت به یک یا نیم روز کاهش می‌یابد. بخش‌هایی وجود داشته که به افراد بیشتری نیاز دارند که روی آنها کار کنند مانند سقف. بنابراین داشتن سقف کاران ماهر باعث سرعت بخشیدن به پروژه ساخت و ساز می‌شود.

برای طراحی و ساخت ویلا در سریعترین زمان لطفا به برنامه زمانبندی توجه کنید!

برنامه زمانی ساخت ویلا به شما کمک می‌کند تا بسنجید چه زمانی مصالح باید در محل موجود باشند یا نیروی انسانی مورد نیاز در یک روز باید سر پروژه حاضر باشند. وقتی این اطلاعات قبلی را با کمک برنامه ساخت و ساز در اختیار دارید، کار شما در برنامه زمانبندی ساخت و ساز قرار می‌گیرد. توجه به زمان بندی نیز می‌تواند به پیمانکار کمک کند تا اعتماد صاحب ویلا را جلب نماید. بسیاری از خطاهای کارایی ساخت و ساز در مرحله برنامه ریزی انجام می‌شوند. شما باید قبل از شروع پروژه زمانی را برای کشف افراد، فرآیندها، اطلاعات، تجهیزات و مصالح ساختمانی مورد نیاز خود قبل از شروع کار اختصاص دهید. این بهترین راه برای جلوگیری از تاخیر و افزایش هزینه است.

یک نرم افزار مدیریت پروژه خوب پیدا کنید

قرن بیست و یکم است، به این معنی که ابزارهای زیادی وجود دارند که به شما کمک می‌کنند کار خود را انجام دهید که چندی پیش به آنها دسترسی نداشتید. نرم افزار مدیریت ساخت و ساز خوب می‌تواند شما را سازماندهی کرده و از درهم ریختگی و  کاغذبازی روی میزتان رها کند و به شما این امکان را می‌دهد که بر روی ساخت و سازهای واقعی تمرکز کنید. نرم افزار مدیریت ساخت و ساز می‌تواند مدیریت پیشنهادات و صورتحساب، پیمانکاران، مدیریت اسناد، گزارش حوادث، سرنخ‌ها، برگه‌های زمانی، زمان بندی کار و موارد دیگر را مدیریت کند. همچنین مجموعه‌ای از اپلیکیشن‌های تلفن همراه وجود دارند که می‌توانند تمام کارهایی که سعی کرده‌اید با کاغذبازی مدیریت کنید را انجام دهند. ظهور فناوری ابر (Cloud) به عنوان مکانی برای ذخیره همه چیز نیز این کار را آسانتر از همیشه می‌کند.

از مدل سازی اطلاعات ساختمان (BIM) استفاده کنید

مدل سازی اطلاعات ساختمان (BIM) صنعت ساخت و ساز را فرا گرفته است. این به فرآیند ایجاد نمایش‌های دیجیتالی از ساختمان‌هایی اشاره دارد که هنوز شروع به ریختن سیمان نکرده‌اید. این خلاقیت‌ها به شما این امکان را می‌دهند که قبل از شروع به خرج کردن یک ساختمان را تجسم کنید و به برنامه ای متعهد شوید که ممکن است در نهایت غیر واقعی باشد. برای مثال، BIM می‌تواند تعیین کند که روزانه چند نفر از یک ساختمان وارد و خارج می‌شوند و بنابراین به شما امکان می‌دهد کارآمدترین تنظیم اندازه پمپ، اندازه آبگرمکن و سایر ملاحظات را محاسبه کنید و اگر بودجه کافی ندارید، ابزارهای نرم افزاری رایگان و متن باز BIM زیادی وجود دارند که می‌توانید قبل از اینکه به یک نرم افزار گران‌تر BIM متعهد شوید، با آنها بازی کنید.

طراحی و ساخت ویلا در سریعترین زمان با شرکت مهندسی معماری پرسیاه

به کارگران خود گوش دهید

کارگران شما چشم و گوشتان در میدان هستند. اگر مشکلی پیش می‌رود یا می‌تواند بهتر شود، آنها قبل از انجام شما آن را می‌دانند. کارگران باتجربه می‌توانند به شما کمک کنند حفره‌هایی را در برنامه خود قبل از شروع پیدا کنید. آنها را در مراحل اولیه برنامه ریزی مشارکت دهید تا مشکلات احتمالی را شناسایی کنند و سپس در طول پروژه به صورت روزانه در تماس باشید.

در آموزش سرمایه گذاری کنید

آموزش برای بهره وری بسیار مهم است، به ویژه برای ناظران ساخت و ساز که به اصول و تکنیک‌های مدیریت صحیح نیاز دارند تا پروژه‌ها را به خوبی اجرا کنند. با کمک به کارکنان خود در تسلط بر مهارت‌های حیاتی، فوراً مزایایی را از نظر کارایی در پروژه خود خواهید دید. به عنوان مثال، یک سرپرست می‌تواند از مهارت‌های جدید خود برای راهنمایی کارگران به روشی کارآمدتر استفاده کند و شما را قادر می‌سازد تا کار را زودتر انجام دهید و به مرحله بعدی بروید.

ارتباطات خود را بهبود بخشید

اگر با تیم خود ارتباط برقرار نمی کنید، این یک دستورالعمل برای ضررهای بزرگ در کارایی است. شما باید خود را در دسترس خدمه‌تان قرار دهید تا بدانند با هر مشکلی که پیش می آید می‌توانند به شما مراجعه کنند. آنها همچنین باید بشنوند که انتظارات شما تا چه حدی است که می‌خواهید در هفته یا ماه آینده به دست آورید. ملاقات با سرپرستان پروژه خود را به یک عادت روزانه تبدیل کنید تا انتظارات خود را در آن روز برآورده سازید و بازخورد آنها را در مورد آنچه که فکر می‌کنند می‌توانند انجام دهند و مشکلات احتمالی وجود دارد دریافت کنید.

در هر لحظه، عملکرد طراحی و ساخت ویلا در سریعترین زمان ممکن را ارزیابی کنید

اندازه گیری عملکرد یک ابزار انگیزشی عالی برای کارگران است، به‌ ویژه زمانی که پاداش‌هایی به آنها تعلق می‌گیرند. اندازه ‌گیری‌های عملکرد واضحی را تنظیم کنید و برای هر یک از آنها پاداش مالی کوچکی را در نظر بگیرید. همچنین به ارتباط شما با تیم کمک می‌کند و آن را از نظر بهبود کارایی بسیار مؤثرتر می‌کند. معیارهای عملکردی مختلفی وجود دارند که می‌توانید تعیین کنید که شامل حضور به موقع در محل کار، کمک به همکاران و مشتریان، تکمیل کار به موقع، ابتکار عمل برای حل مشکلات و کیفیت کلی کار هستند.

طراحی و ساخت ویلا در سریعترین زمان

ساخت مدولار را در پروژه‌های خود پیاده کنید

ساخت و ساز مدولار به یک روند بزرگ در ساخت و ساز تبدیل شده است. این فناوری راه درازی را پیموده است، تا جایی که احتمالاً از کنار بسیاری از آنها عبور کرده‌اید و تفاوتی با ساختمان‌های ساخته شده سنتی نداشته‌اید. شما می‌توانید با استفاده از ساختمان‌های مدولار و پیش ساخته هزینه‌ها را کاهش دهید که علاوه بر این می‌توانند بسیار سریعتر از یک سازه سنتی نصب شوند. البته برخی از قابلیت‌های سفارشی سازی را از دست می‌دهید، اما برای برخی از انواع ساختمان‌های ساده، این واقعاً نگران کننده نیست.

طراحی و ساخت ویلا در سریعترین زمان با مجموعه ی ما!

پیدا کردن بهترین دفتر معماری در ایران کار دشواری نیست! فقط کافیست نیازهای خود را بررسی کنید و ببینید چه چیزی می‌خواهید. ممکن است به یک ویلا دوبلکس در شمال کشور علاقه مند باشید یا شاید بخواهید در ترکیه یک ویلای ساحلی زیبا داشته باشید، مهم این است که خواسته‌های خود را فهرست کنید. سپس با تحقیقات لازم به سراغ شرکت مورد نظر خود بروید.  برای این مهم میتوانید از وب سایت گوگل، اینستاگرام و… نیز کمک بگیرین.  یادتون باشه که بهترین ها به روز هستند!

«شرکت مهندسی معماری طرح پردازان پرسیاه» با سال‌ها تجربه در امر ویلاسازی، می‌تواند به شما در برآورده کردن آرزوهایتان کمک کند. ما با سال‌ها تجربه در زمینه پیمانکاری و مشارکت در ساخت ویلا تنها شرکتی هستیم که با ارائه ضمانتنامه اجرایی همه متریال مصرفی در پروژه شما را به مدت یکسال گارانتی می‌کنیم. ساخت ویلا، بازسازی ویلا، دکوراسیون داخلی و تجهیز مبله پروژه‌های لوکس از خدمات منحصر به فرد شرکت پرسیاه هستند.

مجموعه خدمات شرکت مهندسی معماری پرسیاه در ایران و کشورهای همسایه بدون محدودیت جغرافیایی انجام می‌شوند که  شامل دو مورد زیر هستند:

1- بخش طراحی

  • اداری
  • تجاری
  • مسکونی
  • ویلایی
  • برج

2- بخش ساخت

  • احداث ویلا
  • بازسازی و دکوراسیون داخلی
  • دکوراسیون داخلی و تجهیز مبله پروژه‌های لوکس

طراحی و ساخت ویلا با سرعت بالا

مراحل انجام کار توسط شرکت پرسیاه به شرح زیر هستند:

  • مشاوره و بازدید با تعیین وقت قبلی
  • عقد قرارداد طراحی و ساخت
  • بازدید حضوری از مکان پروژه
  • ارائه برآورد هزینه‌های اجرایی
  • اخذ مجوزهای لازم از شهرداری و نظام مهندسی
  • ارائه نقشه‌های معماری و طراحی داخلی
  • ارائه لیست کامل از آیتم‌های اجرایی
  • تعیین زمان اجرای پروژه براساس آخرین و بهترین متد مدیریت پروژه PMBOK
  • پایان کار و تحویل پروژه

مهمترین تفاوت های شرکت مهندسی معماری پرسیاه برای طراحی و ساخت ویلا در سریعترین زمان

  • مجهز به استودیو معماری و ارائه فول پکیج طراحی ویلا (نما، محوطه و داخلی)
  • محاسبات سازه‌ای اقتصادی و نقشه‌های اجرایی
  • مدیریت و نظارت بر اجرای صحیح پروژه
  • استفاده از استانداردهای اجرایی مهندسی‌ روز دنیا
  • اعزام اکیپ اجرایی خوش قول و متعهد از دفتر تهران
  • ارایه گزارش‌های مالی، صورت وضعیت‌های شفاف و قابل استعلام
  • گزارش تصویری از مراحل اجرایی پروژه به صورت هفتگی
  • طراحی دکوراسیون داخلی و تجهیز مبله توسط متخصصان امر
  • عقد قرارداد به صورت مدیریت پیمان برای صفر تا صد کار
  • همکاری با تامین کنندگان معتبر بازار برای خرید مصالح
  • تهیه مصالح ساختمانی با قیمت مناسب و کیفیت بالا

با ما از طریق شماره‌های زیر تماس بگیرید:

  • شماره تماس تیم پشتیبانی: 09101707037
  • شماره تماس مدیر عامل: 09122658620 (دکتر مهاجری)

منبع: aspenwindows.com

اشتراک گذاری

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت انحصارا در اختیار شرکت مهندسی معماری پرسیاه طرح پردازان می باشد.