قوانین فنگ شویی را از کجا و چطور شروع کنیم؟

همان‌طور که می‌دانید برای هر تغییری در اطرافمان ابتدا لازم است که تغییراتی در خودمان به وجود بیاید در واقع تا خود تغییر نکنیم شرایط اطرافمان نیز تغییر نمی‌کند. با رعایت قوانین فنگ شویی مرحله‌به‌مرحله به خواسته‌ها و آرزوهایمان نزدیک می‌شویم. البته این را نیز باید بدانید که تنها داشتن اطلاعات راجع‌به قوانین فنگ شویی به ما کمکی نمی‌کند بلکه رعایت درست اصول آن است که باعث رسیدن به خواسته‌هایمان می‌شود، هر زمانی که تصمیم بگیریم برای به‌وجودآمدن تغییرات می‌توانیم اقدام کنیم و شاهد نتیجه آن باشیم.

شروع فنگ شویی

برای شروع به نقشه‌ای به نام باگوا نیاز داریم این نقشه هشت جهت و یا هشت ضلع دارد. هر جهت از باگوا نماینده چیزی در خانه و زندگی شما خواهد بود. مثلاً یک ضلع برای ثروت، یک ضلع برای آرامش و به همین ترتیب اضلاع به وجود می‌آیند. هرکدام از این اضلاع با چیز خاصی در ارتباط است یکی اشکال یکی رنگ، یکی انسان‌های در ارتباط با شما و خانواده تا آخر بدین صورت خواهند بود.

مرحله دوم شناخت سبک‌های فنگ شویی و انتخاب سبک مورد نظرتان خواهد بود فنگ شویی دارای دو سبک غربی و چینی است، در فنگ شویی غربی که بیشتر کشورهای آمریکا و اروپا از آن استفاده می‌کنند این سبک بر اساس درب ورودی خانه شکل می‌گیرد، سبک چینی یا همان کلاسیک نیز از یک‌قطب نما که نشان‌دهنده ورود انرژی به قسمت‌های مختلف خانه است کمک می‌گیرد. رسم یک نمودار برای قسمت‌های مختلف خانه در این زمینه کمک بسیاری به شما می‌کند.

 مرحله سوم شناخت عناصر و به‌کارگیری آن‌ها خواهد بود. برای مثال جهت شرق عنصر چوب است شما می‌توانید با اضافه‌کردن آب به گیاه باعث رشد بیشتر آن شوید. پس باید با قراردادن آب‌وگل در شرق به جریان یافتن انرژی در آنجا کمک کنید. لازم است بدانید که فنگ شویی مثل یک رودخانه‌ای خواهد بود که جریان‌های متفاوتی در آن قرار دارند و اگر همه این جریان‌ها در یک سمت باشند رودخانه پرقدرت و منظم به یک سو حرکت می‌کند.  سعی کنید در هر جهت وسایل مخصوص به آن را برای جریان یافتن انرژی قرار دهید.

مرحله چهارم دقت به زمان است در فنگ شویی هرسال جدید زمان جدیدی است که با خود انرژی‌های جدیدی را می‌آورد. شاید نام‌گذاری هرسال به یک نوع حیوان نیز به همین علت باشد.

مرحله آخر و اعمال قوانین فنگ شویی در این مرحله با رسم یک نمودار کامل از اضلاع خانه‌تان محل قرارگیری هر وسیله را مشخص کنید و اصول فنگ شویی را در چینش لوازم منزل یا محل کار یا هرجایی که مد نظرتان بود پیاده کنید.

باید بدانید که فنگ شویی مراحل مختلفی دارد و ابتدا بهتر است از فنگ شویی در منازل شروع کنید تا در امتداد به فنگ شویی برای مسائل پیچیده‌تر دست پیدا کنید.

سخن پایانی

ما تمامی مراحل آغاز فنگ شویی را برای شما شرح دادیم، اگر تصمیم به آغاز تحولی زیبا در زندگی خود گرفتید حتماً از اصول فنگ شویی غافل نشوید. چرا که با برقراری تعادل مابین انرژی‌های شما و طبیعت تحولی شگرف پدید می‌آید. با صبر و حوصله قدم‌به‌قدم پیش بروید تا محل زندگی و افکارتان از انرژی‌های راکد تهی گردد و به هرآنچه تابه‌حال می‌خواستید و دست نیافتید برسید.   

اشتراک گذاری

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت انحصارا در اختیار شرکت مهندسی معماری پرسیاه طرح پردازان می باشد.