طراحی و ساخت ویلا در شهرک
0 تا 100 طراحی و ساخت 9 عدد ویلا در زمین به مساحت 8000 متر مربع
جزییات پروژه
پکیج کامل طراحی ویلا
ارایه پکیج کامل طراحی ویلا همراه با جزییات اجرایی و Book design
توضیحات
پروژه ویلا امیری
طراحی ویلا در نوشهر، منطقه چلک، ریاست جمهوری
جزییات پروژه
اسلاید قبلی
اسلاید بعدی

اینجا قراره کلی نمونه کار ببینیم...

ابتدا از اینکه همراه شما هستیم بسیار خرسندیم.

شرکت مهندسی معماری پرسیاه طرح پردازان در لاین تخصصی ویلا آماده ی ارایه خدمات نوین و متفاوت در 3 سطح زیر می باشد.

  1. طراحی حرفه ای ویلا
  2. ساخت ویلا با روش های به روز مدیریت کنترل پروژه
  3. دکوراسیون داخلی و تجهیز مبله پروژه های لوکس ویلایی

 

لطفا تعدادی از بهترین پروژه های ویلایی مارا ملاحظه و بررسی بفرمایید.

 

به کمپین بزرگ رو ویلا بپیوندید، تا 50% تخفیف طراحی، تا 7% تخفیف اجرایی بگیرین و کلی خدمات متفاوت دیگه برای طراحی و ساخت ویلا…

زمین از ما، طراحی از ما، ساخت از ما
پول از شما!

به آرامشش می ارزه…

۰ تا ۱۰۰ طراحی و #ساخت_ویلا به صورت حرفه ای و با به کارگیری از اکیپ اجرایی متخصص در هر بخش از اجرا، فقط با پیوستن در کمپین بزرگ رو ویلا شرکت مهندسی معماری پرسیاه طرح پردازان.

بخشی از خدمات و امتیازهای کمپین:

۱. مشاوره و بازدید با تعیین وقت قبلی (رایگان).
۲. مجهزبه استودیو معماری و ارایه فول پکیج طراحی ویلا در کمپین بزرگ رو ویلا با محاسبات سازه ای و نقشه های اجرایی.
۳. مدیریت و نظارت بر اجرای صحیح پروژه، مطابق طرح و استانداردهای اجرایی مهندسی‌.
۴. اعزام اکیپ اجرایی خوش قول و متعهد از دفتر تهران.
۵. تهیه و اجرای متریال های به روز و با کیفیت مناسب.
۶. ارایه گزارش های مالی، صورت وضعیت های شفاف و قابل استعلام.
۷. گزارش تصویری از مراحل اجرایی پروژه به صورت هفتگی.
۸. اجرا تا مرحله دکوراسیون داخلی و تجهیز مبله با حضور کارشناس interior design.
۹. عقد قرارداد به صورت مدیریت پیمان با درصد توافقی.
۱۰. و…

 

اگه با وجود این همه پروژه و خدمات متفاوت مجموعه ما، هنوز آمادگی یه انتخاب هوشمندانه رو ندارین، تعداد بیشتری از نمونه پروژه های مارو این پایین ملاحظه و بررسی کنین…

 

 

بیش از 388 پروژه طراحی و اجرایی در سراسر ایران و کشورهای همسایه

طراحی و ساخت ویلا

با استفاده از خدمات طراحی و ساخت ویلا می‌توانید ویلای رویایی خود را داشته باشید. شما برای آنکه بتوانید آنچه که از ویلا در ذهن دارید را به واقعیت بدل کنید، به خدمات جامع و با کیفیتی نیاز دارید. از خرید زمین گرفته تا طراحی داخلی، ارائه بهترین جزئیات در ویلاسازی امری مهم است. هر بخش از طراحی و ساخت ویلا باید بتواند نیازهای شما را برطرف کند و باعث شود شما در هر لحظه از حضور در ویلای خود، احساس آرامش و لذت کنید.
پس اهمیت پیدا کردن یک شرکت مهندسی معتبر که خدمات صفر تا صد طراحی و ساخت ویلا را انجام میدهد، بسیار مهم است. از این رو، «شرکت مهندسی معماری پرسیاه طرح پردازان» با بیش از 15 سال‌ تجربه و داشتن بیش از 388 پروژه موفق در سطح طراحی و اجرا در سراسر ایران و کشورهای همسایه می‌تواند خدماتی در خور نیازهای کارفرمایان عزیز ارایه دهد.

چه کسی نمی‌خواهد ویلایی رویایی داشته باشد؟ وقتی در منطقه‌ای خوش آب و هوا و در ویلایی زیبا و لوکس با محوطه‌ای سرسبز و امکاناتی مانند استخر زندگی می‌کنید، بدون شک از زندگی در بالاترین سطح لذت بسیار خواهید برد. امروزه طراحی و ساخت ویلا به طور گسترده‌ای در میان عموم مردم افزایش پیدا کرده است.

ساخت ویلا در مناطق خوش آب و هوا می‌تواند فرصتی برای استراحت و وقت گذراندن در فضایی متفاوت را ایجاد کند. با طراحی یک ویلای زیبا و با داشتن امکانات متعدد در شمال کشور، این امکان برای شما وجود دارد که زندگی خود را به تجربه‌ای غنی تبدیل کنید. پس می‌توانید صفر تا 100 طراحی و ساخت ویلای خود را به یک شرکت معتبر مانند «شرکت مهندسی معماری پرسیاه» بسپارید.

طراحی و ساخت ویلا امروزه بشکل گسترده ای مورد توجه مردم قرار گرفته و دلیل آن بیشتر دوری جستن از هیاهیو و آلودگی زندگی در شهرها است.

ساخت ویلا در مناطق خوش آب و هوا می تواند فرصتی را ایجاد کند که افراد زمانی برای استراحت و وقت گذراندن در فضایی متفاوت را تجربه کنند و یا اینکه دوران بازنشستگی خود را در ویلایی به سبک و علاقه خود زندگی کنند.

اینکه شما در جایی بهترین اوقات خود را بگذرانید که مطابق با نیاز شما و الگوی مخصوص زندگی و شخصیتتان باشد بسیار لذت بخش است.

برای انتخاب بین دو گزینه خرید یک ویلای آماده یا ساخت یک ویلا با سلیقه خودتان بهتر است از تجربه افرادی که ویلای آماده خریداری کردند استفاده کنید بیشتر این افراد با توجه به تجربه ای که داشته اند ساخت ویلا را انتخاب می کنند.

ساخت یک ویلا که صفر تا صد آن بر اساس نیازها و سلیقه شما صورت گرفته است می تواند پاسخگوی روحیات خاص شما باشد و این موضوع علاوه بر اینکه بسیار لذت بخش است از مشکلات احتمالی که خرید یک ویلای آماده دارد جلوگیری می کند.

نحوه طراحی و ساخت ویلا

در ساخت ویلا چه مواردی باید مورد توجه قرار گیرند، آیا تا به حال به جزئیات فکر کرده‌اید و اینکه کدام فرآیندها طی می‌شوند؟ درحقیقت، ساخت ویلای شخصی تجربه‌ای است که هر فردی می‌تواند در زندگی خود آن را داشته باشد، به شرطی که کارفرما بتواند بودجه کافی را برای آن تهیه کند. همچنین، دریافت مشاوره از متخصصان باعث می‌شود ساخت ویلا در نهات کیفیت، مطابق با بودجه و برنامه زمان بندی انجام شود.

ساخت ویلا پرهزینه و فرآیندی کاملاً دقیق و تخصصی است. برای داشتن یک ویلا مطابق با استانداردها و همچنین سلایق شخصی شما به خصوص در مناطق شمالی کشور، بهتر است از افراد با تجربه در این زمینه کمک گرفته شود. به این دلیل که قوانین ساخت ویلا ممکن است در مناطق مختلف متفاوت باشند.

نحوه طراحی و ساخت ویلا

1- شناسایی نیازها و انتظارات

مهم‌ترین کاری که قبل از انجام انواع فعالیت‌های ساختمانی باید انجام شود، تعیین نیازها و انتظارات است. این موارد را می‌توان «خلاصه طراحی» نامید. خلاصه طراحی باید شامل تصمیمات احساسی و منطقی صاحب ویلا باشد تا تیم‌ها را برای اجرای پروژه راهنمایی کند. اهداف اصلی ساخت ویلا باید در خلاصه طراحی گنجانده شوند. خلاصه طراحی جایی است که نیازها و انتظارات به روشی صحیح و واقع بینانه ارائه می‌شود.

در خلاصه طراحی ممکن است موارد زیر لحاظ شوند:

ساختار خانواده و عادات زندگی (نیازهای زندگی در ویلا)
اهداف استفاده از فضاهای داخلی و خارجی
تعداد اتاق‌ها و عملکردها آنها
انتظارات در مورد دکوراسیون و طراحی داخلی
تعیین فرصت‌های مالی و پیش بینی قیمت‌ها
زمان قابل انجام مجاز برای اتمام کار
محل سکونت و اقلیم منطقه
نیازهای کودکان و نوجوانان
بسیاری از مسائل از قبیل قراردادها و مقررات

طراحی ویلا ایرانی

2- تشخیص و تعیین منطقه

ویلا در نهایت نوعی املاک و مستغلات است و موقعیت مکانی مهم‌ترین نکته در مورد آن خواهد بود. به عنوان یک صاحب ویلا، هیچ چیز طبیعی‌تر از انتخاب یک مکان مناسب نیست؛ دوست دارید ویلای شما در کدام منطقه باشد و چرا آن ناحیه را انتخاب می‌کنید؟ زندگی در ویلا یک انتخاب کاملا شخصی است.

اگرچه انتخاب‌های شخصی به سختی قابل پرسش و ارزیابی منطقی هستند اما لازم است معماران برای جلوگیری از تاثیرات منفی و پشیمانی، توصیه‌های منطقی در مورد مسائل مربوط به منطقه به مشتریان خود ارائه دهند. اگر شما می‌خواهید در شمال کشور ویلا داشته باشید، باید شرایط منطقه در هر شهر از استان‌های گیلان، مازندران و گلستان بررسی شوند.

نه تنها وضعیت کنونی منطقه بلکه وضعیت آینده آن منطقه نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد و با پویش نقشه‌های منطقه‌ای، شرایط سرمایه گذاری ارزیابی می‌شوند. طراحی و ساخت ویلا یک سرمایه گذاری مهم در املاک و مستغلات است. امکانات حمل و نقل، امکانات اجتماعی، زیرساخت‌ها و عوامل محیطی باید در نظر گرفته شوند.

منطقه ممکن است نیاز به ارزیابی خصوصیات زمینی که باید انتخاب شود نیز داشته باشد. نوع زمین (نزدیک به ساحل یا در جنگل) و اقلیم منطقه عوامل مهمی هستند که در ساخت ویلای رویای شما تاثیر خواهند داشت. به همین دلیل، دریافت پشتیبانی از معمار متخصص در ویلا قبل از تصمیم گیری در مورد مکان دقیق، یک مزیت بزرگ است.

طراحی و ساخت ویلا

3- تعیین قیمت ساخت ویلا

ساخت ویلا برای مدیریت زمان و هزینه، کار دشواری است. با در نظر گرفتن هزینه زمانی کار، کل هزینه ممکن است از بودجه‌ای که در ابتدا تصور می‌شد یا هدف گذاری شده بود، بیشتر شود. هزینه ساخت ویلا به ازای هر واحد مساحت به دلایل زیادی بیشتر از ساخت یک آپارتمان معمولی است.

بنابراین تعیین صحیح بودجه و برنامه ریزی مناسب برای جریان نقدینگی اهمیت زیادی دارد. به این ترتیب کیفیت و زمان مطلوب برای حرکت به طراحی و ساخت ویلا با کمترین مشکل امکان پذیر خواهد بود. تعیین بودجه‌ای که در هر مرحله از کار باید هزینه شود، در ابتدای کار و تهیه جداول جریان نقدینگی، کار مهمی است که باید توسط مشاوران برای شما انجام شود.

از آنجایی که ساخت ویلا یک مسئله شخصی است، نسبت به سرمایه گذاری در املاک تجاری انعطاف پذیری بیشتری برای بودجه بندی وجود دارد. با این حال، تیم پروژه اگر به درستی انتخاب شود، باید میزان بودجه مالک ویلا را تا جایی که می‌تواند در نظر بگیرید تا در هر مرحله هشدارهای لازم را به او بدهد. همه این موارد نیاز به به برنامه ریزی و بودجه توسط متخصصان دارد.

طراحی و ساخت ویلای کوچک

4- طرحی معماری و دکوراسیون داخلی

هنگامی که تصمیم به ساخت ویلای رویایی خود می‌گیرید، اولین کار بسیاری از افراد، احتمالاً بررسی طرح‌ها و پروژه‌های ویلا مطابق با سلیقه و علائق است. هیچ چیز جذاب‌تر از این نیست هنگامی که تصمیم به ساخت ویلای خود می‌گیرید، معمار شما بزرگترین دستیارتان در اجرای پروژه باشد. انتخاب معمار مناسب یکی از مهمترین تصمیمات شما در این فرآیند است. رابطه خوبی که با معمار برقرار خواهید کرد، در کیفیت نهایی کار تاثیر دارد.

کار با یک معمار که شما را درک می‌کند، به شما گوش می‌دهد و در هر شرایطی مشاوره حرفه‌ای ارائه می‌دهد، روند طراحی ویلا را بسیار لذت بخش می‌کند. شما نباید هیچ اطلاعاتی را از معمار خود پنهان کنید بلکه به او کمک کنید تا خانه رویاهایتان را طراحی کند. در طول فرآیند طراحی معماری مواردی مانند طراحی نما، انتخاب مصالح ساختمانی، طراحی فضاهای داخلی و دکوراسیون انجام می‌شوند در قالب نقشه‌های معماری ارائه می‌شوند.

5- راه حل‌های مهندسی و فنی

فرآیند معماری و طراحی داخلی نباید مستقل از راه حل‌های مهندسی در نظر گرفته شود. سیستم سازه‌ای ساختمان، سیستم‌های گرمایش، سرمایش، تهویه، تاسیسات بهداشتی، شبکه‌های برق و روشنایی باید مطابق با طراحی معماری توسعه یابند. راه حل‌های مهندسی باید نه تنها با توجه به مرحله ساخت و ساز، بلکه با در نظر گرفتن روند استفاده انتخاب شوند. انتخاب سیستم‌های بادوام با هزینه استفاده کم و حداقل مشکلات در دراز مدت، بر لذت زندگی ویلایی شما می‌افزاید.

 

6- اجرای کارهای حقوقی (مجوزها)

مانند هر پروژه املاک و مستغلات، مراحل رسمی وجود دارند که باید قبل از تحقق ویلای خصوصی شما انجام شوند. شهرداری، شرکت بازرسی ساختمان، برق، گاز، آب و فاضلاب، تلفن و سایر سازمان‌ها نیاز به دریافت مجوزها دارند. از آنجایی که هر سازمانی استانداردها و اولویت‌های خاص خود را دارد، گاهی اوقات فرآیندها متأسفانه می‌توانند بیش از حد طولانی یا پیچیده شوند. به همین دلیل همکاری با کارشناسان راه درستی است و برای انجام تشریفات رسمی این مسائل را به کارشناسان واگذار کنید.

طراحی ویلا

7- شروع عملیات ساخت و ساز

شما تمام مراحل رسمی مربوط به ویلای خود را انجام داده‌اید، پروژه رویاهای خود را با معمارتان طراحی کرده‌اید و اکنون زمان آن رسیده است که به میدان بیایید. حالا کارهای گودبرداری، فونداسیون، ستون، تیر و عناصر مربوط به نازک کاری ساختمان اجرا می‌شوند. نوع اسکلت سازه مهم است و اغلب در منطق مربوط به بتن استفاده می‌شود. در این مرحله می‌توان ساخت استخر، زیر ساخت‌های محوطه سازی و هر موردی که به مسائل فنی مربوط می‌شود را اجرا کرد.

به طور کلی، ساخت و ساز فنی شامل موارد زیر است:

نقشه برداری، بوته کنی، پیکه کوبی، گچ ریزی و گودبرداری اجرای فونداسیون
ساخت ستون‌ها، تیرها، سقف‌ها و دیوارهای پیرامونی و داخلی
اجرای تاسیسات برقی (کلید و پریز، دوربین مداربسته، دزدگیر، سیستم های صوتی هوشمند)
اجرای تاسیسات مکانیکی (سیستم های لوله کشی، گرمایش از کف و تاسیسات مربوط به استخر و سونا و جکوزی)

8- انجام عملیات معماری ویلا

مرحله ساخت سازه با مرحله معماری دنبال می‌شود. این مرحله همانطور که از نامش پیداست شامل عناصر تزئینی نمای ویلا و طراحی داخلی است. عملیاتی معماری می‌تواند تفاوت‌های زیادی در هزینه‌ها نسبت به مصالحی که باید انتخاب شوند، ایجاد کند. در طول ساخت ویلا، سبک معماری و شخصیت ساختمان از طریق متریال و کاربردهایی که قرار است انتخاب شوند، جان می‌گیرد.

یکی دیگر از عناصر مهم در این مرحله، انتخاب گروه‌هایی هستند که بتوانند کار خود را در سطح کیفی مطلوب و به درستی انجام دهند. تجربه معمار که پروژه را مدیریت خواهد کرد، برای شما که صاحب ویلا هستید، به معنای رسیدن به یک ویلای رویایی است.

 

9- ویژگی‌ها امنیتی و سرگرمی

برای خانواده‌هایی که فرزندان کوچک دارند، امنیت فرزندانشان مهم‌ترین مسئله است. اگر در باغ خود استخر دارید، برای جلوگیری از غرق شدن فرزندانتان در استخر، مهم است که از حصار امنیتی استفاده کنید. مجدداً در مورد ویلاهای چند طبقه، ممکن است برای جلوگیری از خطر سقوط از پله‌ها، لازم باشد از پانل‌های جداکننده در بالای پله‌ها استفاده شود.

علاوه بر این، گرمایش، سرمایش، روشنایی و غیره بر عهده مالک ویلا خواهند بود، این گونه تجهیزات فنی باید به درستی حل و فصل شده و سناریوها بر اساس آن برنامه ‌ریزی شوند. در این مرحله، استفاده از اتوماسیون و تجهیزات امنیتی مناسب خواهد بود.

طراحی و ساخت ویلا در شمال

ساخت ویلا در شمال به دلیل نوع آب و هوا و همجواری به دریا و جنگل می‌تواند بسیار خاص باشد. شمال کشور را باید خاستگاه طراحی و ساخت ویلاسازی دانست. بسیاری از افراد از دیگر شهرها به شمال کشور می‌آیند تا بتوانند ویلای مورد نظر خود را احداث کنند. برخی از این افراد جهت استفاده شخصی در تعطیلات و برخی دیگر به جهت اجاره دادن به گردشگران و سرمایه گذاری، ساخت ویلا در شمال را در ذهن می‌پرورانند. معماری ویلا در شمال باید همسو با شرایط محیطی منطقه باشد. موقعیت جغرافیایی زمین و سبک معماری نیز نقش تعیین کننده‌ای در طراحی و ساخت ویلا دارند. ویلا می‌تواند در کنار دریا یا در نزدیکی جنگل احداث شود.

طراحی و ساخت ویلا

ضوابط طراحی ویلا در شمال ایران

بدون شک در ضوابط ساخت ویلا در شمال، بسیاری از موارد مهم وجود دارند که باید مورد توجه قرار گیرند. بخشی از این ضوابط جهت اخذ مجوزهای قانونی و بخشی دیگری به نحوه ساخت و راحتی ساکنان آن مربوط می‌شوند. از مهمترین ضوابط طراحی ویلا در شمال ایران می‌توان موارد زیر اشاره کرد:

  • رطوبت
  • خاک حاصل خیز
  • تابش آفتاب
  • وزش باد
  • میزان بارش
  • بافت منطقه (کوهستانی، ساحلی یا جنگلی)
  • مصالح سازگار با اقلیم
مشخصات شرکت معماری خوب در شمال

طراحی ویلا در اقلیم معتدل و مرطوب

خاک حاصلخیز برای کشت یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های اقلیم معتدل و مرطوب است. در نزدیکی ساحل اغلب با رطوبت بسیار عمیقی سروکار داریم و همین امر باعث می‌شود عایق کاری کف در ویلاهای نزدیک به ساحل یک ضرورت باشد. از نظر تابش آفتاب، اقلیم معتدل و مرطوب در نیمی از سال در معرض هوای بارانی است و همیشه در این نیمه سال آفتاب نمی‌تابد. در واقع اوج تابش از سمت جنوب با زاویه مایل می‌آید و به همین دلیل است که در ویلاهای شمال فضاهایی که به نور بیشتری نیاز دارند، به سمت جنوب قرار می‌گیرند.

از طرفی با در نظر گرفتن باد در اقلیم معتدل و مرطوب باید بگوییم که وزش باد در این مناطق از غرب به شرق است. در مورد بارندگی شدید در مناطق با اقلیم معتدل و مرطوب و تاثیر آن بر طراحی ویلا، لازم به ذکر است که بیشترین بارندگی در این منطقه از شمال و شمال غرب با زاویه 45 درجه می‌باشد. این به خودی خود بر قرارگیری پنجره‌ها در مناطق شمالی تأثیر می‌گذارد.

همچنین سقف‌های مسطح ساده و ناودانی برای اقلیم معتدل و مرطوب نامناسب هستند. در طراحی و ساخت ویلا در اقلیم معتدل و مرطوب بهتر است از سقف‌های شیروانی استفاده شود. بیشترین میزان بارش در این اقلیم مربوط به پاییز است و کمترین بارش را در فصل بهار شاهد هستیم. همانطور که می‌دانید مناطق شمالی ایران در جنوب به کوه‌های البرز ختم می‌شود و در دامنه‌های این منطقه آب و هوای سرد کوهستانی و معتدل وجود دارد.

طراحی ویلا در اقلیم معتدل و مرطوب

هزینه ساخت ویلا در شمال 1401

گام اول در برآورد هزینه ساخت ویلا در شمال، این است که بدانیم موقعیت جغرافیایی و محل احداث ویلا کجاست. مثلاً دسترسی و انتقال مصالح و ماشین آلات جهت ساخت، گاهاً به دلیل صعب العبور بودن مسیر، منجر به افزایش هزینه‌ها می‌شود. اما در هزینه‌های ساخت ویلا موارد زیادی هستند که باید در نظر گرفته شوند. اما مهم این که بتوانید قیمت هر آیتم و هزینه تمام شده را تخمین بزنید. از عوامل موثر در قیمت ساخت ویلا در شمال 1401 می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • هزینه خرید زمین
  • هزینه مجوزهای ساخت
  • هزینه مصالح ساختمانی
  • هزینه عملیات اجرایی ویلا
  • هزینه تهیه نقشه‌های معماری
  • هزینه امکانات رفاهی خاص مانند محوطه سازی یا استخر

هزینه دکوراسیون داخلی و تجهیز مبله

هزینه طراحی و ساخت ویلا

متداول‌ترین سوالی که شما در مراحل اولیه ساخت ویلا می‌پرسید، این است که هزینه طراحی و ساخت خانه ویلایی چقدر می‌شود؟ اما متأسفانه پاسخ قطعی به این سوال غیرممکن است زیرا همیشه قیمت ساخت ویلا به عوامل مختلفی بستگی دارد. موارد زیادی وجود دارند که بر هزینه متر مربع ساخت یک ویلای جدید تأثیر می‌گذارند که اغلب شامل موارد زیر هستند:

متراژ ساخت ویلا

هر چه ویلا بزرگتر باشد، هزینه کلی آن بیشتر خواهد بود. آشپزخانه، حمام و سونا معمولاً گران‌ترین فضاها در هر متر مربع هستند. آنها چیزهای گران قیمتی دارند که شامل لوازم خانگی، کابینت، میز، کاشی، وسایل، اتصالات لوله کشی و اتصالات برق و روشنایی هستند. از سوی دیگر، اتاق‌های ارزان‌تر مانند اتاق خواب، اتاق غذاخوری و اتاق نشیمن، نمونه‌هایی هستند که هزینه ساخت کمتری دارند.

اینکه هر فضا چقدر بزرگ یا چقدر نیاز به زیرساخت‌های مختلف دارد، بر هزینه هر متر مربع ویلا تأثیر می‌گذارد. ویلا‌های کوچک‌تر به ازای هر متر مربع بیشتر از ویلا‌های بزرگ‌تر هزینه خواهند داشت زیرا شما هنوز همان اقلام گران قیمت را باید تهیه کنید. شما همچنان آشپزخانه، حمام، آبگرمکن و سایر را خواهید داشت. این موارد هزینه متر مربع ساخت ویلا را بیشتر می‌کنند.

 

سبک طراحی ویلا

ویلا‌هایی که دارای چیدمان یا هندسه ساده هستند، نسبت به طراحی پیچیده اقتصادی‌تر خواهند بود و طبیعتاً اگر با اندازه مشابه مقایسه شوند، هزینه ساخت هر متر مربع کمتری خواهند داشت. هر چه ریزه کاری‌های طراحی و زوایا پیچیده‌تر و جزئیات بیشتر در طراحی پلان و نما وجود داشته باشد، هزینه بالا می‌رود. به این فکر کنید که ساخت ویلایی با پلان پیچیده چقدر زمان می‌برد.

مصالح ساختمانی نیز رابطه مستقیمی بر هزینه‌های طراحی دارند. یک میز پیشخوان گرانیتی یا استفاده از یک سنگ خاص در نما، قیمت طراحی ویلا را بالا خواهد برد. ویژگی‌های مختلف مانند شیرآلات، کفپوش، دیوارپوش، روش‌های نورپردازی ویلا، رنگ آمیزی، کابینت، کیفیت درب‌ها و غیر در هزینه‌ها موثر هستند.

 

ساخت ویلای جنگلی

موقعیت مکانی ویلا

آیا در یک محیط شهری یا روستایی، در امتداد ساحل یا در جنگل هستید؟ آیا مصالح ساختمانی مورد نظر شما از مکان‌های دور حمل می‌شوند؟ هزینه ساخت یک ویلای جدید براساس موقعیت مکانی به عوامل زیر بستگی دارد:

1- هزینه‌های نیروی کار

هر منطقه و شهر در هزینه نیروی کار متفاوت است. تیم سازنده متشکل از پیمانکاران و کارگران معمولاً دستمزد مشخصی را برای منطقه خاصی که در آن کار و زندگی می‌کنند، دریافت خواهند کرد. بنابراین، نرخ نیروی کار در یک منطقه شهری به طور قابل توجهی بالاتر از نرخ کار در یک منطقه حومه خواهد بود.

2- هزینه‌های تامین مصالح

تهیه مصالح و محصولات ساختمانی محلی تقریباً همیشه ارزانتر از ارسال و تحویل آنها از راه دور است. مسافتی که مواد و محصولات شما برای رسیدن به محل پروژه طی می‌کنند را در نظر بگیرید. اما در اغلب موارد، مصالح ساختمانی در مناطق شهری وجود دارند و شما می‌توانید هر نوع متریالی را تهیه کنید.

3- هزینه‌های دسترسی به سایت

ساخت ویلاهایی که دسترسی سختی دارند (مثلاً مناطق کوهستانی)، نسبت به ویلاهایی که به راحتی توسط نیروهای پروژه قابل دسترسی هستند، هزینه بیشتری برای ساخت خواهند داشت. در این مورد باید حمل و نقل مصالح و ماشین آلات لحاظ شوند. میزان تلاشی که این وسایل نقلیه و ماشین آلات برای تخلیه و مانور نیاز دارند، در هزینه ساخت محاسبه می‌شوند.

طراحی و ساخت ویلای تریپلکس

عملیات اجرایی خاص

شرایط سایت یکی دیگر از عواملی است که باید هنگام محاسبه هزینه‌های متر مربع ویلا در نظر گرفت. از آنجایی که اکثر عملیات اجرایی ویلا دیده نمی‌شوند، اغلب به عنوان بخشی از هزینه ساخت نادیده گرفته خواهند شد و اگر در بودجه در نظر گرفته نشوند، می‌توانند منجر به افزایش هزینه شوند.

در برخی از پروژه‌ها ممکن است به دلیل کیفیت خاک، شیب تند، مشکلات زهکشی یا دسترسی که بر هزینه کلی شما تأثیر می‌گذارند، هزینه‌های اضافی را متحمل شوید. اگر ویلای شما دور از خیابان است، برای برقراری ارتباط باید فواصل طولانی‌تری را طی کنید. مواردی مانند تامین آب آشامیدنی، سیستم سپتیک خصوصی، فاضلاب عمومی، اندازه متفاوت حیاط و نیاز به پاکسازی درختان باید در نظر گرفته شوند.

 

انتخاب پیمانکار و سازنده

هزینه طراحی و ساخت ویلا بر اساس سازنده‌ای که برای ساخت پروژه خود انتخاب می‌کنید می‌تواند بسیار متفاوت باشد. هر پیمانکاری روش خاص خود را برای برآورد هزینه‌های ساخت و برنامه زمان بندی و انتخاب تامین کنندگان، فروشندگان و پیمانکاران فرعی دارد. انتخاب مصالح، هزینه‌های اولیه و هزینه‌های چرخه عمر مرتبط با آن مواد بین سازندگان متفاوت است.

همه اینها نشان می‌دهند که هزینه‌های ساخت به دلایل مختلفی متغیر خواهند بود. مهم است که با سازندگا و شرکت‌های بالقوه صحبت کنید تا در مورد نوع خدماتی که آنها ارائه می‌دهند و آنچه در قیمت ساخت ویلا گنجانده‌اند، اطلاعات خود را افزایش دهید. به دنبال قیمت کم یا قیمت خیلی زیاد و غیرمعقولانه نباشید. هزینه ساخت ویلا باید با قیمت روز مطابقت داشته باشد.

نکته: شرکت مهندسی پرسیاه با افتخار اعلام می‌کند با توجه به روابط و قراردادهایی که در زمینه تامین مصالح اولیه با شرکت های معتبر دارد، 35 درصد مصالح پروژه را به صورت بدون واسطه در اختیار دارد. پرسیاه مشکلات عدیده‌ای که در زمینه تامین مواد و مصالح اولیه معمولا برای پروژه‌ها اتفاق میفتد را ندارد و با توجه به خرید بدون واسطه، قیمت تمام شده طراحی و ساخت ویلا به نفع شما خواهد بود.

 

طراحی و ساخت ویلا در شمال

طراحی و ساخت ویلا در کلارآباد

کلارآباد منطقه کوچکی در شمال کشور است که همیشه توانسته شهرت خود را به عنوان مقصد مورد علاقه کارفرمایان برای ویلاسازی افزایش دهد. کلارآباد شهری کوچک و سرسبز است که در شهرستان عباس آباد در استان مازندران ایران و در نزدیکی متل قو قرار دارد. اکنون بازار طراحی و ساخت ویلا در کلارآباد روز به روز بهبود پیدا می‌کند زیرا این منطقه بسیار دنج و خوش آب و هوا است.

اگر قصد سرمایه گذاری در ساخت ویلا در شهر زیبا و مهمان نواز کلارآباد را دارید، باید بدانید که اکنون فرصت بسیار خوبی برای شما مهیاست. نزدیکی به آب‌های نیلگون دریای خزر با چشم اندازهای دیدنی و امکانات کامل، باعث شده‌اند تا کلارآباد به منطقه‌ای محبوب برای طراحی و ساخت ویلا تبدیل شود. با احداث ویلا در کلارآباد هم می‌توانید در منطقه‌ای فوق العاده زندگی کنید و هم اینکه فرصت سرمایه گذاری در این شهر نوپا را داشته باشید.

طراحی و ساخت ویلا در کلارآباد

طراحی و ساخت ویلا در نمک آبرود

نمک آبرود یک شهرک تفریحی است که در پای کوهی به همین نام قرار دارد. ویلا سازی در منطقه‌ای مانند شهرک نمک آبرود می‌تواند به معنای زندگی در محیطی سرسبز، خوش آب و هوا و توریستی باشد. جاذبه‌های بی‌مانند این منطقه باعث شده اند تا افراد بسیاری اقدام به ساخت ویلا در این شهرک کنند.

طراحی و ساخت ویلا در نمک آبرود به دلیل موقعیت مکانی عالی، ارزش بالای زمین و مسافرخیز بودن، روز به روز در حال افزایش است. زندگی در یک ویلای شیک در نمک آبرود می‌تواند تمام نیازها و اهداف شما را برای داشتن یک سبک زندگی ایده آل برآورده کند. شهرهای مهم شمال کشور برخی از بهترین امکانات منطقه‌ای و رفاهی را ارائه می‌دهند که نمک آبرود گل سر سبد آنهاست.

طراحی و ساخت ویلا در نمک آبرود

طراحی و ساخت ویلا در نوشهر

ساخت ویلا در نوشهر به دلیل آب و هوای مناسب این منطقه و وجود فضاهای سرسبز و همچنین وجود دریا مورد توجه بسیاری قرار گرفته است. ساخت ویلا در نوشهر امروزه بیش از پیش رواج یافته است زیرا مردم تمایل به زندگی در آب و هوای مناسب را دارند. در همین راستا، نوشهر یکی از بهترین شهرهای شمالی کشور است. خاک این شهر برای ساخت ویلا بسیار مناسب است.

ساخت ویلا را نمی‌توان بدون هیچ مقدمه‌ای در نوشهر آغاز کرد زیرا نیازمند انجام تمهیدات لازم قبل از عملیات ساخت و ساز است. با ساخت ویلا در نوشهر می‌توانید در یکی بهترین‌های شهرهای کشور اقامت کنید و از حضور در آب و هوایی عالی لذت بسیار ببرید. در نوشهر می‌توانید ویلای مورد نظر خود را داشته باشید و از آن برای اوقت فراغت و حتی زندگی دائمی استفاده کنید.

طراحی و ساخت ویلا در نوشهر

طراحی و ساخت ویلا در امیردشت

شهرک امیردشت در نزدیکی متل قو و در منطقه کلارآباد قرار دارد. این شهرک ساحلی یک فضای منحصر به فرد در غرب استان مازندران است. طبق آخرین آمار، حدود 600 ویلا در این شهرک وجود دارند که همگی در زمینی بزرگ ساخته شده‌اند. مهمترین ویژگی این شهرک، موقعیت آن است. امیردشت در فاصله بسیار نزدیکی به جاده ساحلی و ساحل دریای خزر واقع شده است و همچنین، دسترسی آسانی به جاده اصلی دارد.

ساخت ویلا در شهرک امیردشت مازندران با قیمت تمام شده بالایی صورت می‌گیرد. پس باید بودجه زیادی را برای خرید زمین و احداث ویلا تهیه کنید. طراحی و ساخت ویلا در امیردشت به معنای داشتن یک زندگی لوکس و بی‌دغدغه است. به همین دلیل است که در این شهرک با دارا بودن امکاناتی مجلل احساس خوشبختی می‌کنید. سرمایه گذاری در ساخت ویلا در امیردشت مزایای زیادی برای شما خواهد داشت.

طراحی و ساخت ویلا در امیردشت

طراحی و ساخت ویلا در چالوس

چالوس از پر رفت و آمدترین شهرهای کشور است و به عنوان راه اتصال تهران به شمال شناخته می‌شود. برای کسانی که دوست دارند در منطقه‌ای در شمال شهر ویلا داشته باشند، شهر زیبا و دیدنی چالوس بهترین انتخاب است. چالوس شهری جذاب با مردمی خونگرم و مهمان نواز است. این شهر مکانی رویایی و رمانتیک با کوه، جنگل و دریاست که همین ویژگی‌های تمایل برای داشتن ویلا در این منطقه را افزایش می‌دهد.

از آنجاییکه چالوس یکی از مناطق پرطرفدار به لحاظ ساخت ویلا است، انتخاب یک زمین مناسب در چالوس برای ساخت ویلا و طراحی اصولی بر پایه قوانین و معیارهای مهندسی ضروری است. امروزه متقاضیان ساخت ویلا در چالوس چه در بخش ساخت و ساز و چه جهت استفاده شخصی از ویلا ترجیح می‌دهند با شرکت‌هایی کار کنند که صفر تا صد یک پروژه ساخت ویلا را بر عهده بگیرد.

طراحی و ساخت ویلا در چالوس

طراحی و ساخت ویلا در سیسنگان

بدون شک، زندگی در سیسنگان آرزویی است که می‌تواند به واقعیت بدل شود زیرا این شهر دارای منطقه ای زیبا و سرسبز، مکانی عالی برای طراحی و ساخت ویلا است. ما در «شرکت مهندسی پرسیاه» میتوانیم کلیه مراحل مربوط به طراحی و ساخت ویلا در سیسنگان را برای شما با قیمت تمام شده کمتر و کیفیت بالا انجام دهیم.

ساخت ویلا در محیط زیبای سیسنگان می‌تواند در نهایت کیفیت انجام شود. اکثر ویلاهایی که در این منطقه ساخته می‌شوند، حس عالی آرامش را به شما القاء می‌کنند. یک فضای دوستدار محیط زیست در سیسنگان تأثیرات مثبت بسیار خوبی بر سلامت جسمی و روحی شما دارد و به شما این امکان را می‌دهد تا از مزایای طبیعت سیسنگان بهره مند شوید.

طراحی و ساخت ویلا در سیسنگان

طراحی و ساخت ویلا دماوند

ویلا سازی در منطقه‌ای مانند دماوند می‌تواند به معنای زندگی در محیطی سرسبز، خوش آب و هوا و زیبا باشد. جاذبه‌های بی‌مانند این منطقه باعث شده اند تا افراد بسیاری اقدام به ساخت ویلا در این شهر کنند. طراحی و ساخت ویلا در دماوند به دلیل موقعیت مکانی عالی، ارزش بالای زمین و مسافرخیز بودن، روز به روز در حال افزایش است.

یکی از مهمترین مزایای یک ویلا لوکس در دماوند ایجاد استانداردی است که به شما کمک می‌کند تا زندگی را به بهترین شکل خود تجربه کنید. از یک سینمای خصوصی، استخر شنا، محوطه سازی گرفته تا هر چیزی که قابل تصور باشد، ساخت ویلا در دماوند رویایی است که محقق می‌شود. سرمایه گذاری در ساخت ویلا در دماوند به دلیل هوای خوب و نزدیکی به تهران یک فرصت عالی محسوب می‌شود.

طراحی و ساخت ویلا دماوند

طراحی و ساخت ویلا لواسان

زندگی در فضایی منحصر به فرد که شیوه زندگی و آرزوهای ما را در خود جای دهد، رویای ماست. در حالی که بسیاری از مردم از اقامت در یک آپارتمان شهری راضی هستند، اما برخی ترجیح می‌دهند تا از تجربه لذت بخش زندگی در ویلا به ویژه در لواسان لذت ببرند. اگر شما قصد طراحی و ساخت ویلا در لواسان را دارید، بهتر است با یک شرکت معتبر مانند «شرکت مهندسی معماری پرسیاه» همکاری کنید.

سرمایه گذاران همچنین به طور فزاینده‌ای به دنبال مکان‌هایی هستند که بتوانند زندگی ایده آل و دسترسی راحتی داشته باشند. به ویژه در شهر لواسان که از بهترین مناطق شهرستان شمیرانات تهران محسوب می‌شود، سرمایه گذاری در طراحی و ساخت ویلا می‌تواند انتخابی عالی باشد. انتظار می‌رود ارزش ویلاها در این منطقه از اطراف تهران به سرعت افزایش یابد.

طراحی و ساخت ویلا کردان

در بین استان‌ها و شهرهای کشور ساخت ویلا در کردان بسیار مورد توجه قرار دارد. طراحی ویلا در کردان نیز بسیار رایج است و بسیاری از کسانی که به دنبال ساخت یا خرید ویلا هستند معمولا کردان را به دلیل نزدیکی و آب و هوای خوب انتخاب می‌کنند. از آنجا که کردان دارای مناطق مختلف شهری و روستایی است، لذا پیش از ساخت ویلا در این منطقه ضروری است که در ابتدا محل مورد نظر را در نظر بگیرید.

از آنجا که کردان دارای شرایط اقلیمی نزدیک به تهران و کرج است، لذا در ساخت ویلا در این منطقه باید شرایط اقلیمی مورد توجه قرار گیرند و بر اساس آن طراحی داخلی و خارجی ویلا انجام پذیرند. در نهایت، با ساخت ویلای مورد نظر خود در کردان می‌توانید آخر هفته‌ها را به این منطقه خوش آب و هوا سفر کنید.

طراحی و ساخت ویلا کردان

طراحی و ساخت خانه ویلایی در تهران

برای آن دسته از افرادی که قصد زندگی در تهران را دارند و می‌خواهند در پایتخت یک خانه ویلایی زیبا داشته باشند، «شرکت مهندسی معماری پرسیاه» می‌تواند بهترین انتخاب برای آنها باشد. خانه‌های ویلایی می‌توانند به صورت فلت، دوبلکس یا تریپلکس و در مناطق خاصی از تهران ساخته شوند. شما این امکان را دارید هم در تهران باشید و به امور و فعالیت‌های خود رسیدگی کنید و هم در یک ویلای عالی زندگی کنید.

اما باید توجه داشت که طراحی و ساخت ویلا در تهران تابع قوانین و ضوابط پایتخت است و این ضوابط متفاوت از شمال و مناطق دیگر خواهند بود. بهترین راه این است که از «شرکت مهندسی معماری پرسیاه» برای طراحی و اجرای خانه ویلایی در تهران مشاوره دریافت کنید. همچنین ساخت منزل ویلایی در تهران می‌تواند یک سرمایه گذاری عالی باشد زیرا ارزش پول پایین است و شما می‌توانید برای حفظ دارایی خود، پولتان را در خانه سرمایه گذاری کنید.

طراحی و ساخت خانه ویلایی در تهران

طراحی و ساخت خانه ویلایی در شهرک غرب

یکی از مناطق معروف برای ساخت منزل ویلایی، شهرک غرب است. در این منطقه می‌توانید با خرید زمین و بازسازی خانه قبلی جهت داشتن یک خانه ویلایی منحصر به فرد، اقدام کنید. شهرک غرب می‌تواند منطقه‌ای خاص برای احداث خانه ویلایی مورد نظر شما باشد زیرا فضایی خلوت، مدرن و زیبا دارد.

طراحی و ساخت خانه ویلایی در شهرک غرب

طراحی و ساخت خانه ویلایی در شمال تهران

از دیگر مناطق تهران بزرگ می‌توان به شمال کشور اشاره کرد که به ساخت منازل ویلایی مشهور است. در شمال تهران می‌توانید هوای خوب، فضایی مدرن و خلوت را بدست آورید و در یک محیط آرامش بخشی زندگی کنید. در این مناطق باید به فکر خرید زمین یا در بیشتر موارد، خرید خانه قدیمی باشید تا بتوانید خانه ویلایی جدیدی را احداث کنید.

نقشه ساخت ویلا

یکی از مراحل مهم در ساخت ویلا مربوط به نقشه‌های معماری، سازه و تاسیسات الکتریکی و مکانیکی می‌شود. هر یک از این نقشه‌ها توسط تیمی از مهندسین و متخصصین و طبق ضوابط شهرسازی در هر شهر کشوری طراحی می‌شوند. نقشه‌های معماری شامل جزئیات پلان‌ها، نمای داخلی، نمای بیرونی، نقشه‌های سه بعدی، دکوراسیون داخلی و غیره هستند. نقشه‌های سازه به مشخصات اجرایی پروژه اعم از بتن ریزی، فونداسیون، تیر، ستون، سقف و غیره مربوط می‌شوند و تاسیسات الکتریکی و مکانیکی نیز شامل ویژگی‌های برق و نورپردازی، تهویه مطبوع و لوله کشی ویلا هستند.

نقشه ساخت ویلا

طراحی ویلا دوبلکس

از مدل‌های بسیار محبوب در طراحی و ساخت ویلا می‌توان به دوبلکس اشاره کرد. ویلای دوبلکس شامل یک ساختمان دو طبقه است که طبقات از طریق پله به یکدیگر متصل می‌شوند. ویلای دوبلکس به ساکنان فضای بزرگتری ارائه می‌دهد و با تفکیک فضاهای مختلف، این هم در زیبایی و هم در عملکرد ویلا تاثیر چشم گیری دارد.

طراحی داخلی ویلا دوبلکس

در طراحی داخلی ویلا دوبلکس می‌توان اتاق‌های خواب را به طبقه بالا و فضاهایی مانند پذیرایی و نشیمن را به طبقه پایین منتقل کردید. با اینکه در طراحی داخلی ویلای دوبلکس دست طراح باز است، اما شما می‌توانید برحسب علائق خود، به طراح ویژگی‌های مورد نظرتان را منتقل کنید. در طراحی داخلی ویلای دوبلکس به غیر از طراحی پلان ساختمان، همه موارد مربوط به تجهیز مبله اعم از چیدمان مبلمان، سبک نورپردازی و غیره نیز توسط «شرکت مهندسی معماری پرسیاه» برای کارفرمایان عزیز انجام می‌شوند.

نمای ویلا دوبلکس مدرن

در طراحی داخلی ویلا دوبلکس می‌توان اتاق‌های خواب را به طبقه بالا و فضاهایی مانند پذیرایی و نشیمن را به طبقه پایین منتقل کردید. با اینکه در طراحی داخلی ویلای دوبلکس دست طراح باز است، اما شما می‌توانید برحسب علائق خود، به طراح ویژگی‌های مورد نظرتان را منتقل کنید. در طراحی داخلی ویلای دوبلکس به غیر از طراحی پلان ساختمان، همه موارد مربوط به تجهیز مبله اعم از چیدمان مبلمان، سبک نورپردازی و غیره نیز توسط «شرکت مهندسی معماری پرسیاه» برای کارفرمایان عزیز انجام می‌شوند.

طراحی داخلی ویلا دوبلکس

طراحی و ساخت ویلای مدرن

در ساخت ویلا مدرن عنصر اساسی سادگی است، استفاده از نور طبیعی و بکارگیری پنجره‌های بزرگ از ویژگی‌های این سبک محسوب می‌شوند. فضاهای داخلی در سبک مدرن به صورت باز طراحی و ساخته می‌شوند. بیشتر خطوط صاف و عمودی هستند و طرح‌های معماری هیچ‌گونه پیچیدگی ندارند.

طراحی و ساخت ویلای کلاسیک

در ساخت ویلا به سبک کلاسیک بیشتر از عناصر معماری باستانی استفاده می‌شود و همه چیز دارای تقارن هستند. این سبک طراحی ویلا بیشتر شبیه نماهای رومی و یونانی است. سبک کلاسیک به دلیل ظاهر مجلل و لوکس خود بسیار محبوب است. مهمترین متریال ساخت این مدل ویلا، سنگ تراورتن است.

 

طراحی و ساخت ویلای مدرن

ساخت و طراحی ویلای مینیمال

در ویلاهایی که به سبک مینیمال ساخته می‌شوند، سادگی و عملکرد و پرهیز از هرگونه جزئیات پیچیده به چشم می‌خورند. استفاده از پنجره‌های بزرگ و فضاهای شیشه‌ای برای ورود نور طبیعی نشان از عملکردی بودن ویلاهای مینیمال دارد. استفاده از عناصر با طراحی ساده یک ویژگی مهم این نوع سبک است.

 

طرحی انواع ویلاهای هایتک

از ویژگی‌های مهم این سبک می‌توان به استفاده از فلزات اشاره کرد. این سبک شباهت زیادی به سبک مینیمال دارد و از نظر سادگی و توجه به عناصر کاربردی شباهت‌های زیادی بین این دو سبک معماری وجود دارد. اما سبک هایتک از فناوری‌های جدید نیز به وفور در طراحی بهره می‌برد.

 

ساخت ویلاهای روستیک

سبک روستیک در طراحی و ساخت ویلا در واقع استفاده از المان‌های سبک روستایی است. سبک روستایی بدون هیچ‌گونه عناصر مدرنی معنا پیدا می‌کند. استفاده از چوب به جای فلز مهمترین ویژگی این سبک است. فضای داخلی و بیرونی از معماری روستایی بهره می‌برد و همه چیز ماهیتی طبیعی دارند.

طراحی و ساخت ویلای کلاسیک

طراحی انواع ویلای فلت

همانطور که از نام این ویلا مشخص است، این مدل ویلا یک طبقه و یک سقف دارد. از ویژگی‌های این نوع از ویلا می‌توان به پایین بودن هزینه ساخت و استفاده آسان از آن برای سالمندان اشاره کرد. ساخت ویلای فلت بیشتر برای مناطق مرتفع مناسب است که دارای چشم انداز زیبا به جنگل یا دریا هستند.

طراحی و ساخت ویلای تریبلکس

ویلاهای تربلیکس به ویلاهایی گفته می‌شود که در سه طبقه ساخته می‌شوند و برای آنها امکانات زیادی در نظر گرفته می‌شود. این مدل از ساخت ویلا چشم انداز بوده و مناظر زیبایی را برای اهالی ویلا فراهم می‌کند. طبقه سوم این ویلاها می‌توانند برای موارد تفریحی، ورزشی و سرگرمی طراحی شوند.

طراحی و ساخت ویلا دوبلکس

ساخت انواع کاخ ویلا

ساخت ویلا از نوع کاخ ویلا جلال و شکوه خاص خود را دارد، همانطور که از نامش مشخص است ویلا‌هایی که ظاهری شبیه به کاخ دارند را کاخ ویلا می‌گویند. در این نوع از ویلا امکانات رفاهی کاملی در نظر گرفته می‌شوند و طراحی نمای آنها کاملاً به صورت لاکچری و با مصالح خاص انجام می‌شوند.

طراحی و ساخت ویلا باغ

ساخت ویلا باغ معمولاً در زمین‌هایی انجام می‌شود که دارای باغ است یا اینکه متراژ زمین به اندازه‌ای است که می‌توان علاوه بر ساخت ویلا در اطراف نیز با استفاده از گیاهان مختلف طراحی باغ را نیز به وجود آورد. البته این نوع از ساخت ویلا نیز سبک‌های مختلفی می‌تواند داشته باشد که برحسب سلیقه شما متفاوت خواهد بود.

طراحی ویلاهای ساحلی

ساخت ویلاهای ساحلی در شمال کشور محبوبیت بسیاری دارد. معمولاً ساخت این نوع از ویلاها به گونه‌ای است که بتوان از نسیم دریا حداکثر استفاده را کرد، همچنین با توجه به رطوبت بالایی که در مناطق ساحلی وجود دارد، ساخت ویلا در این مناطق نیاز به دقت و تخصص کافی دارد.

طراحی ویلاهای ساحلی

ساخت ویلاهای جنگلی

ویلاهایی که در مناطق جنگلی ساخته می‌شوند را ویلای جنگلی می‌گویند. ساخت ویلاهای جنگلی به دلیل پوشش گیاهی خاص، معمولاً دارای چشم انداز و مناظر طبیعی زیبایی هستند. طراحی و ساخت این نوع ویلاها مهارت خاصی می‌خواهند و اغلب استفاده از چوب برای ساخت این ویلا یک انتخاب محبوب قلمداد می‌شود.

طراحی ویلا در شهرک

ساخت ویلا در شهرک با توجه به مزایایی که دارد، مورد استقبال قرار گرفته است. شهرک‌های ویلای در شمال معمولاً دارای امنیت بالاتری هستند و محوطه سازی خوبی برای آنها در نظر گرفته می‌شود. برخی از شهرک های ویلایی امکاناتی نظیر استخر، سالن ورزشی، رستوران و غیره را فراهم می‌کنند.

مشخصات اساسی در طراحی و ساخت ویلا لوکس

در ساخت ویلا مهم است که به مشخصات مهم آن به شرح زیر توجه کنید:

1- ویژگی‌ها و امکانات رفاهی

ویلای لوکس باید دارای استخر شنا، فضای نشیمن جادار، ناهار خوری مبله شیک، آشپزخانه کاملاً مجهز و مدرن باشد. این اتاق‌ها باید با توجه دقیق به جزئیات و تعهد به مجلل بودن طراحی و مبله شوند. مجهز شدن ویلا به تمام امکانات رفاهی و لوکس جهت داشتن یک زندگی مدرن (مانند سیستم‌های سرگرمی و دسترسی به اینترنت) قابل انتخاب هستند.

ویلاهای لوکس‌تر اغلب شامل یک اتاق سینمای اختصاصی برای تجربه سینمای خصوصی، اتاق‌های سرگرمی و بازی، امکانات اسپا در محل، سالن‌های ورزشی اختصاصی و غیره هستند. مناطقی با تمام سرگرمی‌های مورد نیاز برای مشغول کردن بچه‌ها، زمین‌های تنیس و بسکتبال برای ورزشکاران و طرفداران ورزش و حتی زمین‌های مینی گلف خصوصی نیز می‌توانند لحاظ شوند.

 

مشخصات اساسی در طراحی و ساخت ویلا لوکس

2- تیم طرحی و فنی قوی

یک ویلا بدون داشتن کادری مجرب و متعهد برای راه اندازی امکانات و ایجاد محیطی با آرامش که نشانه تجربه مثبت است، لوکس نخواهد بود. برای اینکه همه چیز در حد مطلوب باشد، یک ویلای باکیفیت باید توسط متخصصان و معماران حرفه‌ای ساخته شود. درحقیقت، ویلاهایی که با کیفیت بالا ساخته می‌شوند اغلب دارای بهترین تیم معماری و فنی هستند.

پس مهم است که با یک شرکت قوی و با رزومه درخشان مانند «شرکت مهندسی پرسیاه» همکاری کنید تا بتوانید بهترین خدمات طراحی و ساخت ویلا را دریافت کنید. شرکت پرسیاه با بکارگیری کادر مجرب و متخصص در هر بخش از سازمان خود مراحل ساخت ویلا شما را به صورت کاملا حرفه‌ای و مهندسی انجام می‌دهد. ارائه گزارش‌های هفتگی و ماهانه از روند کار در پروژه‌ها از وجوه تمایز شرکت مهندسی پرسیاه هستند.

3- معماری و طراحی نما

یکی از مهم‌ترین جنبه‌های ساخت هر ویلا، طراحی کلی آن است، از نظر معماری، محوطه سازی، طراحی داخلی، مبلمان و سایر موارد، همه این نیروها با هم ترکیب می‌شوند تا فضای کلی و تجربه اقامت در یک ویلای لوکس را ایجاد کنند. بهترین ویلاها دارای طراحی نما و معماری داخلی زیبا و منحصر به فردی هستند. این ویلاها با شخصیت کارفرمای پروژه مطابق دارند و از زیبایی شناسی کلی ساختار، محیط اطراف و فضای داخلی در نهایت کیفیت و نوآوری طراحی شده‌اند.

 

4- تعیین موقعیت و مکان ویلا

حتی اگر یک ویلا تمام الزامات فوق را به خوبی رعایت کند، باز هم می‌تواند خود را فاقد موقعیت مکانی با کیفیت بیابد. مشتریان نیازهای مختلفی برای موقعیت مکانی خود دارند (مانند نزدیکی به مکان‌های خاص) اما در بیشتر موارد، ما وجه مشترک را در این می‌یابیم که اکثریت افراد فقط به دنبال مکانی آرام برای اقامت و استراحت هستند. نزدیکی به دریا، چشم‌ اندازی زیبا در مناطق کوهستانی، مجاورت در کنار مزارع برنج و جنگل‌های سرسبز، همگی از محبوب‌ترین مکان‌ها برای طراحی و ساخت ویلا هستند.

ویژگی‌های مهم ویلای لاکچری

ویژگی‌های مهم ویلای لاکچری

همه ما رویای یک ویلای عالی را داریم و هر یک از ما ایده‌های متفاوتی در مورد اینکه خانه رویایی ما باید چگونه باشد، خواهیم داشت. طراحی و ساخت ویلا همیشه اولین انتخاب برای بسیاری از افراد است. اما در هر مرحله از ساخت مهم است به ویژگی های یک ویلای مناسب به شرح زیر توجه کنید:

فضا: بزرگ بودن فضا چیزی است که ویلاها را از دیگر انواع خانه‌ها متمایز می‌کند. اگر قصد ساخت ویلا را دارید، از بزرگ بودن آن مطمئن شوید.
پارکینگ: یک ویلای ایده آل خانه‌ای است که پارکینگ کافی برای بیش از یک ماشین را ارائه دهد.
محوطه سازی: مطمئن شوید که فضای باز زیادی وجود دارد که زندگی آرامی را در دامان طبیعت تضمین می‌کند.
امکانات رفاه: فضای بازی برای بچه‌ها، استخر، فضاهای سرگرمی و تفریحی از جمله امکانات مهم یک ویلای لاکچری هستند.
امنیت: یک ویلای ایده آل باید امنیت کامل را به شما ارائه دهد. دوربین‌های مدار بسته، قفل هوشمند و غیره از امکانات رفاهی هستند.
کیفیت ساخت: استحکام سازه و کیفیت طراحی فضاها در ویلا عناصر کلیدی هستند که کیفیت آن را تعیین می‌کنند.
به طور کلی، مشخصات یک خانه ویلایی خوب عبارتند از:

 

1- تفریحات آبی نظیر استخر، سونا، جکوزی و غیره
2- محوطه سازی و فضای سبز
3- تفکیک مناسب فضاهای خصوصی، نیمه خصوصی و عمومی ویلا
4- تعداد اتاق های مناسب مثل اتاق مهمان، اتاق کار، اتاق کودک و غیره
5- کتابخانه
6- باشگاه و فضای مناسب ورزشی
7- آشپزخانه و مطبخ
8- تراس گاردن و روف گاردن
9- تی وی روم یا سینما روم
10- فضایی برای نشیمن، اسپرت و رسمی
11- فضای بازی کودکان
12- هوشمند سازی
13- نورپردازی مناسب و مطلوب برای هر فضا
14- سیستم سرمایش، گرمایش و تهویه مطبوع
15- سیستم‌های هوشمند مانند آبیاری گیاهان، نورپردازی، سیستم صوتی، دوربین مداربسته، پرکردن و خالی کردن آب استخر

ویژگی‌های مهم ویلای لاکچری

اهمیت سرمایه گذاری در طراحی و ساخت ویلا

زمانی که تصمیم به ساخت ویلا می‌گیرید، باید در نظر داشته باشید که این مهم یک سرمایه گذاری پرسود است. شرایط زندگی ممکن است همیشه مثل امروز نباشد و شاید بخواهید روزی در آینده ویلای خود را بفروشید. هنگام برنامه ریزی و ساخت ویلای خصوصی خود با در نظر گرفتن چنین شرایطی، ایده خوبی است که مطمئن شوید کاری که انجام می‌دهید ارزش سرمایه گذاری قابل توجهی نیز دارد.

زمانی که شما یک ویلا با طراحی نامناسب می‌سازید که احتمال فروش آن کم است، ممکن بوده تصمیم غیرقابل برگشتی گرفته باشید. به همین دلیل، بررسی نبض بازار و ساخت پروژه‌ای که برای موقعیت مکانی آن تا حد امکان راحت باشد و با گذشت زمان بر ارزش آن بیفزاید، گزینه مطمئن‌تری برای شما خواهد بود.

 

بازدید و مشاوره برای ساخت ویلا

برای داشتن یک ویلا مطابق با استانداردها و همچنین سلایق شخصی مخصوصاً در مناطق شمالی بهتر است از افراد با تجربه در این زمینه کمک گرفته شود. به این دلیل که قوانین ساخت ویلا ممکن است در مناطق مختلف متفاوت باشند.

مشاوره منطقی از افرادی که اطلاعات به روز و درستی از قوانین ساخت و ساز در مناطق مختلف دارند، به شما کمک می‌کنند تا مسائل حقوقی و قراردادی را در نهایت صحت و طبق قانون انجام دهید. را همچنین، این امکان برای شما وجود دارد که ویلایی مطابق با علائق و نیازهای خود دریافت کنید.

یک مشاور با داشتن علم و تخصص خاص خود، روحیات شما را شناسایی می‌کند و در مورد طراحی و ساخت ویلا به شما مشاوره موثر ارائه می‌دهد. سپس مراحل ساخت بر اساس اصول معماری و مهندسی انجام می‌شوند و در نهایت آنچه که در اختیار شما قرار می‌گیرد، سلیقه و سبک خاص شما را منعکس خواهد کرد.

 

اهمیت سرمایه گذاری در طراحی و ساخت ویلا

نمای ویلا دوبلکس رومی

یکی از نماهای محبوبی که با سنگ ساخته می‌شوند، نمای رومی است. این نوع نما را می‌توان در خانه‌های شهری نیز مشاهده کرد. نمای رومی یک نمای کلاسیک است که از سبک طراحی ساختمان‌های روم و ایران باستان الهام گرفته است. از عناصر مهم این نما می‌توان به لوکس بودن، ابهت نما، جزئیات زیبا و باشکوه اشاره کرد. به ویژه اگر بتوان نمای رومی را در ویلای دوبلکس منعکس کرد، جلال و شکوه ساختمان دوچندان می‌شود.

طراحی ویلا ایرانی

سبک‌های طراحی ویلا ایرانی مطابق با تاریخ، فرهنگ و اقلیم مناطق مختلف کشور انجام می‌شوند. مهمترین عناصر معماری تاریخی کشور در این سبک نمود پیدا می‌کنند و باعث می‌شوند تا روح معماری سنتی کشور در ویلا منعکس شود. این سبک طراحی ویلا می‌تواند شامل هویت ایرانی باشد که در باغ ویلا نهفته است. داشتن یک ویلا با سبک طراحی سنتی به علاوه حیاط با حوض و گیاهان سرسبزی که تداعی کننده بهشت هستند، نمادی از طراحی ویلا ایرانی هستند. این سبک در عین حال که بسیار متفاوت است، به ندرت در منطقه‌ای از ایران مشاهده می‌شود. اما شما می‌توانید این سبک طراحی را برای آرمش روحی خود در نظر بگیرید.

مراحل پنجگانه ساخت ویلای حرفه ای

در ساخت یک ویلای حرفه ای با امکانات کامل مراحل ساخت به صورت تخصصی تر خواهد بود به این دلیل که امکانات بیشتر یک ویلای حرفه ای ایجاب می کند که مراحل ساخت اندکی متفاوتتر و حرفه ای تر انجام شود.

در ادامه در خصوص مراحل ساخت ویلای حرفه ای صحبت خواهیم کرد.

 

الف. مراحل عمرانی ساخت ویلا

در مرحله عمرانی ساخت ویلا حرفه ای بعد از نقشه برداری، بوته کنی، پیکه کوبی، گچ ریزی و گودبرداری اجرای فونداسیون انجام می شود.

فونداسیون یک ویلا یکی از مراحل مهم عمرانی ساخت ویلا می باشد و باید با توجه به اقلیم منطقه کاملا اصولی و حرفه ای انجام شود.

مرحله بعد بتن ریزی و اسکلت ساختمان می باشد که باید از لحاظ استحکام و اصول مقاوم سازی تحت بررسی کامل انجام گیرید تا نهایت آرامش و اطمینان را برای کارفرما ایجاد کند.

دیوارها و سقف ها نیز در مرحله عمرانی ساخت ویلا انجام می شود.

هر کدام از این قسمت ها باید تحت نظارت و اجرای اکیپ های متخصص و متعد انجام شود تا نتیجه رضایت بخش حاصل شود.

 

ب. تاسیسات پروژه(مکانیکی و الکتریکی)

تاسیسات مکانیکی یک پروژه ساخت ویلا شامل قسمت های مربوط به سیستم های لوله کشی، گرمایش از کف و تاسیسات مربوط به استخر و سونا و جکوزی و دیگر امکانات مربوط به تاسیسات مکانیکی است که کیفیت اجرا و نظارت دقیق از هزینه های اضافه جلوگیری کرده و از اتفاقاتی که در آینده ممکن است بروز پیدا کند پیشگیری می کند.

تاسیسات الکتریکی نیز به طراحی و اجرای کلیه سیستم های مربوط به جریان الکتریکی در ویلا اعم کلید و پریز، دوربین مداربسته، دزد گیر، سیستم های صوتی هوشمند و دیگر امکانات الکترونیکی را شامل می شود.

این مرحله نیز تحت نظر اکیپ متخصص طراحی و مطابق با خواست و سلیقه کارفرما اجرا خواهد شد.

 

پ. معماری در ساخت

معماری در ساخت کاربرد کلیه اصول مربوط به پوشانندگی داخلی ساختمان اعم ازسیمان کاری، سفید کاری، کناف یا رابیتز برای سقف، کاشی کاری، سرامیک کف، سنگ کاری، چارچوب های در و پنجره و کلیه کارهای مربوط به پوشش دیوار، سقف و کف ویلا می باشد.

با تخصص و مهارت اکیپ اجرایی می توان در این مرحله کاری بدون نقص و با کیفیت انجام داد.

 

ت. دکوراسیون داخلی

در مرحله دکوراسیون داخلی نوبت به زیبا سازی و رنگ و لعاب فضای داخلی ویلا می باشد. اعمال سلیقه خاص کارفرما در اینجا نقش اساسی دارد البته علاوه بر سلیقه کارفرما بهتر است که از مشاوره مهندسین معمار هم استفاده شود زیرا تخصص این افراد می تواند در بوجود آوردن هارمونی اصولی کمک کننده باشد.

انتخاب رنگ مناسب برای دیوارها و دکورهای چوبی، کابینت آشپزخانه، ترموود، لمینیت، چمن مصنوعی یا طبیعی و هر آنچه به ویلای شما رنگ و روح می بخشد در این مرحله انجام می شود.

ث. تجهیزمبله

مرحله آخر در ساخت یک ویلای حرفه ای تجهیز مبله است.

در این مرحله طراح داخلی با استفاده از دانش و تجربه خود و سلیقه کارفرما به تجهیز مبله داخلی ویلا می پردازد و لوازمی نظیر لوستر، فرش، مبلمان، پرده، سرویس خواب، میز و صندلی برای محوطه بیرونی  و یا تراس، تجهیزات مربوط به استخرو… را انتخاب و در جای مناسب خود قرار می دهد.

طراحی و ساخت ویلا توسط شرکت مهندسی و معماری پرسیاه

«شرکت مهندسی معماری پرسیاه طرح پردازان» در طراحی و ساخت ویلا در شهرها و مناطق مختلف ایران و حتی کشورهای اطراف تخصص بالایی دارد. از سال 1386 تا کنون، شرکت پرسیاه بیش از 388 پروژه طراحی و اجرایی در سراسر ایران و کشورهای همسایه را بر عهده داشته است. این شرکت از صفر تا 100 ویلاسازی را انجام می‌دهد. این مهم شامل مشاوره و بازدید، پیشنهاد برای خرید زمین، دریافت مجوزها، تهیه نقشه‌های معماری، عملیات اجرایی، امکانات رفاهی و پایان کار است.

طراحی و ساخت ویلا توسط شرکت مهندسی و معماری پرسیاه

مراحل صفر تا 100 طراحی و ساخت ویلا توسط شرکت مهندسی و معماری پرسیاه

مراحل صفر تا 100 طراحی و ساخت ویلا عبارتند از:

  • بازدید و مشاوره در محل پروژه
  • طراحی ویلا پیش از اجرا
  • تایید نقشه‌ها و اخذ مجوزها
  • مدیریت و برنامه ریزی مراحل ساخت ویلا
  • انتخاب مصالح مناسب برای ساخت
  • برگزیدن پیمانکاران و مجریان مناسب ویلا سازی

 

بعد از مراحل بالا، عملیات ساخت به شرح زیر انجام می‌شود:

  • تجهیز کارگاه
  • تسطیح زمین و گودبرداری
  • ساخت فونداسیون
  • ساخت ستون‌ها
  • ساخت تیرها
  • ساخت سقف
  • دیوارچینی
  • تاسیسات مکانیکی و الکتریکی
  • سفت کاری
  • نازک کاری
  • دکوراسیون داخلی
  • تجهیز مبله

سبک‌های متداول و مرسوم در طراحی و ساخت ویلا

سبک‌های طراحی و ساخت ویلا به نیازهای کارفرما (علائق و بودجه)، اقلیم منطقه و مصالح ساختمانی بستگی دارند. از سبک‌های متداول و مرسوم در طراحی و ساخت ویلا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ویلای مدرن
  • ویلای کلاسیک
  • ویلای مینیمال
  • ویلای هایتک
  • ویلای روستیک
  • ویلا باغ
  • ویلای ساحلی
  • ویلای جنگی
  • ویلای فلت
  • ویلای دوبلکس
  • ویلای تریپلکس

مزایای طراحی و ساخت ویلا

کاملاً واضح است که اگر در یک ویلا سرمایه گذاری کنید، مزایای متعددی خواهید داشت. ما مشتریانی را دیده‌ایم که به دنبال مشاوره برای ساخت یک ویلای رویایی در شمال کشور یا هر جای دیگری هستند زیرا به خوبی می‌دانند که ویلا یک سرمایه با ارزش است. دلایل واضحی برای ساخت ویلا وجود دارند که در زیر آورده‌ایم:

1- داشتن زندگی لوکس و جذاب

ویلا نشان دهنده وضعیت اقتصادی مالک آن است. در حالت ایده ‌آل، فقط کسانی که از لحاظ مالی دارای شرایط خوبی هستند، توانایی خرید ویلا را دارند. ویلاها دارای امکانات مجلل و ویژگی‌های نوآورانه‌ای هستند تا زندگی راحت و دلپذیری را برای شما رقم بزنند. ویلا تجربه‌ای رضایت بخش را برای اعضای خانواده فراهم می‌کند و فضایی خصوصی را ارائه داده که می‌توانید آن را متعلق به خود بدانید. شما محیطی با مناظر زیبا، پیاده‌ روها، پارک‌ها، مکان‌های بازی کودکان و سایر موارد را خواهید داشت. با همه این امکانات، زندگی با طراوت‌تر از همیشه خواهد بود.

2- اقامت راحت با امنیت بالا

یکی از دلایل اصلی احداث ویلا، راحتی آن است. ویلای شما حداکثر راحتی و آسایش را برای شما فراهم می‌کند. شما با داشتن امکانات متعدد مانند استخر و فضای باز و سرسبز می‌توانید نهایت آسایش را داشته باشید. همچنین، امنیت بالا را نیز تضمین می‌کنند، در صورتی که از دوربین‌های مدار بسته در مناطق کلیدی و دیگر سیستم های هوشمند بهره ببرید. حتی اگر در سفرهای دور باشید، خانواده شما احساس نگرانی نخواهند کرد. یک آپارتمان بزرگ یا یک خانه معمولی به اندازه یک ویلا امن نخواهد بود.

3- امکان سفارشی سازی گسترده

اگرچه یک آپارتمان یک گزینه سفارشی سازی نیز ارائه می‌دهد اما امکان اصلاح آن محدود خواهد بود. در مورد ویلا می‌توانید این امکان را داشته باشید که فضای داخلی، بیرونی، حیاط، باغ و سایر را به صورت سفارشی طراحی کنید که این مهم به ایجاد فضایی با حریم خصوصی بالا کمک می‌کند. شما می‌توانید این مهم را به عنوان یکی از دلایل سرمایه گذاری در یک ساخت و طراحی ویلا ذکر کنید.

 

4- افزایش ارزش در فروش ویلا

خریداران ویلا می‌توانند ملک را برای اقامت یا سرمایه گذاری خریداری کنند. با این وجود، ارزش فروش مجدد ملک، نکته‌ای است که باید قبل از سرمایه گذاری در املاک بررسی شود. افزایش ارزش ملک و متعاقب آن، افزایش قیمت‌ها یکی از دلایل اصلی سرمایه گذاری در ویلا است. ویلاهایی که در مکان‌های خاصی واقع شده‌اند، همیشه با ارزش‌تر از یک آپارتمان در همان منطقه هستند. با چنین افزایش قیمت قابل توجهی، مشتری در صورتی که بخواهد سود کسب کند، گزینه فروش مجدد را دارد.

 

هزینه طراحی و ساخت ویلا

شرکت پرسیاه در کدام مناطق و شهرها فعالیت دارد؟

مجموعه خدمات «شرکت مهندسی معماری پرسیاه» شامل دو آیتم زیر است:

1- طراحی:

انواع پروژه‌های اداری، تجاری، مسکونی، ویلایی و برج در ایران و کشورهای همسایه بدون محدودیت جغرافیایی

 

2- اجرایی:

  • ساخت ویلا
  • بازسازی و دکوراسیون داخلی
  • دکوراسیون داخلی و تجهیز مبله پروژه‌های لوکس

در بخش اجرایی محدوده فعالیت ثابت شرکت در تهران، کردان، لواسان، دماوند و غرب مازندران (از محدوده سیسنگان تا متل قو) برای همه پروژه‌ها است. اگر در منطقه یا شهر دیگری سکونت دارید، حتماً باید پروژه بزرگ و خاصی داشته باشید که توجيه اقتصادی برای شرکت و کارفرما داشته باشد. در این حالت، می‌توانیم خدمات اجرایی را با اکیپ مجهز خود به محل سکونت شما ارسال کنیم.

مشخصات شرکت معماری خوب در شمال

به کمپین رو ویلا بپیوندید

بزرگترین کمپین ویلاسازی در کل کشور را از «شرکت مهندسی معماری پرسیاه» بخواهید. در این کمپین تا ۷ درصد تخفیف اجرایی و تا 50 درصد تخفیف طراحی دریافت کنید. چنین تخفیف‌هایی می‌توانند به صرفه جویی در هزینه‌های شما کمک کنند. در عین حال، از نظر ساخت و طراحی بالاترین کیفیت را دریافت خواهید کرد. شما تنها کافی است بودجه مورد نظر خود را تعیین کنید و اگر نمی‌دانید چقدر بودجه نیاز دارید، از تیم تخصصی ما مشاوره بگیرید. در نهایت، بودجه از شما و زمین، طراحی و ساخت ویلا از ما!

نحوه ثبت سفارش جهت بازدید و مشاوره

  • شماره تماس تیم پشتیبانی: 09101707037
  • شماره تماس مدیر عامل: 09122658620 (دکتر مهاجری)
  • دایرکت اینستاگرام: @parsiyah.co

نحوه سفارش طراحی ویلا و فرآیند طراحی

صفر تا ۱۰۰ طراحی و ساخت ویلا به صورت حرفه‌ای و با به کارگیری از اکیپ اجرایی متخصص در هر بخش انجام می‌شوند. سفارش از طریق راه‌های فوق امکان پذیر است و مراحل انجام کار به شرح زیر هستند:

  • مشاوره و بازدید با تعیین وقت قبلی
  • عقد قرارداد طراحی و ساخت
  • بازدید حضوری از مکان پروژه
  • ارائه برآورد هزینه‌های اجرایی
  • اخذ مجوزهای لازم از شهرداری و نظام مهندسی
  • ارائه نقشه‌های معماری و طراحی داخلی
  • ارائه لیست کامل از آیتم‌های اجرایی
  • تعیین زمان اجرای پروژه براساس آخرین و بهترین متد مدیریت پروژه PMBOK
  • پایان کار و تحویل پروژه
طراحی و ساخت ویلا در شمال​

نحوه عملکرد شرکت مهندسی و معماری پرسیاه در اجرا، ساخت و کنترل و مدیریت پروژه

«شرکت مهندسی معماری پرسیاه» در همه زمینه‌های طراحی، ساخت و مدیریت پروژه از تیم‌های متخصص و واجد شرایط بهره می‌برد. معماران شرکت پرسیاه توانایی طراحی ویلا با جدیدترین سبک‌ها و ترندهای روز را دارند و هدفشان رضایت و آرامش بیشتر شما برای زندگی در یک محیط زیبا و مطلوب است.

تیم‌های مهندسی وظیفه ساخت ویلا با ضوابط منطقه بندی و استانداردهای مهندسی را دارند. مدیران پروژه با رویکرد کنترل پروژه PMBOK می‌توانند با زمان بندی و بودجه بندی اصولی به تیم‌های اجرایی جهت بهینه کردن زمان ساخت، کاهش ریسک‌ها و مدیریت عملکرد کمک کنند. همچنین متخصصان پرسیاه به رصد قیمت و شرایط زمین و ضوابط حقوقی دریافت مجوزها به شما در انتخاب زمین مناسب کمک شایانی می‌کنند.

وجه تمایز شرکت مهندسی و معماری پرسیاه با سایر شرکت‌ها

مهمترین تفاوت شرکت مهندسی معماری پرسیاه با دیگر شرکت‌ها در موارد زیر خلاصه می‌شود:

  • مجهز به استودیو معماری و ارائه فول پکیج طراحی ویلا (نما، محوطه و داخلی) با محاسبات سازه‌ای اقتصادی و نقشه‌های اجرایی
  • مدیریت و نظارت بر اجرای صحیح پروژه، مطابق طرح و استانداردهای اجرایی مهندسی‌
  • اعزام اکیپ اجرایی خوش قول و متعهد از دفتر تهران
  • تهیه و اجرای متریال‌های به روز و با کیفیت مناسب
  • ارایه گزارش‌های مالی، صورت وضعیت‌های شفاف و قابل استعلام
  • گزارش تصویری از مراحل اجرایی پروژه به صورت هفتگی
  • اجرا تا مرحله دکوراسیون داخلی و تجهیز مبله با حضور کارشناس طراحی داخلی
  • عقد قرارداد به صورت مدیریت پیمان
  • همکاری با تامین کنندگان معتبر بازار برای خرید مصالح با قیمت مناسب و کیفیت بالا

ویژگی‌ها و خدمات «شرکت مهندسی معماری پرسیاه» در راستای نیازهای امروز مردم کشور تدوین شده‌اند. همه امور مربوط به طراحی و ساخت ویلا به صورت اصولی، قانونی، شفاف و مطابق با علائق و بودجه شما انجام می‌شوند. حتی اگر در کشورهای همسایه زندگی می‌کنید و می‌خواهید بهترین خدمات طراحی ویلا را دریافت کنید، پرسیاه بهترین شرکت برای نیازهای شما خواهد بود. با ما برای ارائه خدمات باکیفیت از طریق راه‌های مختلف در تماس باشید.

وجه تمایز شرکت مهندسی و معماری پرسیاه با سایر شرکت‌ها