راه حل فنگ شویی برای سرویس بهدشتی

راه حل فنگ شویی برای توالت

توالت نباید در معرض دید باشد و در جوار یکی از دیوار های خارجی ساختمان باشد. بهتر است توالت در یکی از بخش های منفی قرار بگیرد. زیرا اگر در یکی از بخش های ثروت شهرت ویا کار باشد، به صورت نمادین تمام امکانات شما از بین میرود. اگر به فرض مثال توالت در بخش ثروت خانه قرار دارد امکان جابه جایی توالت وجود ندارد و بهترین کار بسته بودن همیشگی درب توالت است. همچنین توالت نباید در بخش مرکزی خانه جایگذاری شود زیرا باعث تولید چی منفی می شود. حضور توالت باید تاجایی که ممکن است کمرنگ شود و نباید بیش از اندازه وسیع و بزرگ باشد. از نظر فنگ شویی بهتر است توالت و حمام از هم جدا شوند تا چی منفی به کنترل در آید. اگر به علت کمبود فضا توالت و حمام یکی هستن، می شود توسط یک دیوار کوتاه، از هم تفکیک کرد.

راه حل فنگ شویی برای حمام

توالت و حمام معرف موقعیت مالی ساکنین ساختمان هستند. زیرا هر دوی آنها با آب(پول) ارتباط دارند. از قرار دادن این دو در روبروی در ورودی آپارتمان، روبروی در اتاق خواب اصلی و یا در بخش ثروت، خودداری کنید. حمام باید به اندازه کافی روشن و از تهویه مناسب برخوردار باشد. میتوان از رنگهای ملایم و متناسب با سایر قسمتهای خانه استفاده کرد. حمام را همیشه تمیز نگه دارید. شیر هایی که چکه میکنند در واقع نماد ثروتی هستند که از دست می دهید. در نتیجه این نقایص را فورا تعمیر کنید.

بدترین محل برای استقرا حمام مرکز خانه است که باعث پراکندگی نیروی منفی چی می شود. راه حل فنگ شویی در چنین موقعیتی، نصب یک آینه قدی بر روی سمت خارجی در و نصب دو آینه دیگر در داخل حمام و روبروی هم است.

ضمنا در حمام نباید از کاشهای های آینه ایی استفاده شود، زیرا باعث تکه تکه شدن تصاویر ودر نتیجه موجب محدود شدن گردش پول خانواده می شوند.

اشتراک گذاری

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت انحصارا در اختیار شرکت مهندسی معماری پرسیاه طرح پردازان می باشد.