فنگ شویی در خارج ساختمان

فنگ شویی در خارج ساختمان

محل پارک اتومبیل بهتر است خارج از ساختمان باشد ولی زیر زمین هم قابل قبول است. وجود پارکنیگ در طبقه همکف ساختمان از نظر فنگ شویی بسیار منفی است. زیرا حرکت اتومبیل حس عدم امنیت را در ساکنان ایجاد می کند.

حال نوبت به ورودی ساختمان می رسد. بهتر است در ورودی با توجه به رفت و آمد ساکنان بزرگتر در نظر گرفته شود و یکپارچه باشد و از جنس شیشه نباشد. درهای شیشه هایی از نظر فنگ شویی نمی توانند از ساکنان و ساختمان محافظت کنند.

آسانسور راه پله و راهرو ها باید دارای روشنایی کافی باشند و عرض مناسبی داشته باشد. در غیر این صورت مانع از نیروی حیاتی چی در ساختمان میشود. نکته مهم دیگر این است که راه پله نباید مقابل در ورودی ساختمان قرار بگیرد زیرا چنین استقراری باعث سردرگمی نیروی چی در انتخاب مسیر میشود. بهتر است که بین راه پله و در ورودی دری قرار بگیرد.

اگر در ورودی آپارتمان شما در مقابل آسانسور قرا دارد بهتر است در انتخاب آن تجدید نظر کنید. از نظر فنگ شویی چنین شرایطی باعث از دست رفتن ثروت شما می شود. همچنین استقرار در آپارتمان در مقابل یا در کنار پله هایی که رو به پایین می رود نیز اثر مشابهی دارد اما اگر پله رو به بالا بروند حاکی از افزایش ثروت و فراوانی شما می شود.

مسیر خودررا از در ورودی ساختمان تا در ورودی آپارتمان مورد نظر، بررسی کنید. در شرایط مطلوب راه پله ها یا آسانسور باید کامل روشن و تا حد امکان وسیع باشند. عرض راهرو باید به اندازه ایی باشد که نیروی چی بتواند آزادانه در آن جریان یابد و ساکنان بدون برخورد با یکدیگر از کنار هم  عبور کنند. کیفیت کفپوش راهروها، پوشش دیوار ها، نوع روشنایی آنها بسیار مهم است. زیرا هر گونه شکستگی و خرابی باعث تولید چی منفی می شود.

اشتراک گذاری

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت انحصارا در اختیار شرکت مهندسی معماری پرسیاه طرح پردازان می باشد.