راهنمای جامع در رابطه با ساخت ویلا

ساخت ویلا

برای ساخت ویلا در تمام طول مدت پروژه سازنده حرفه ای نظارت مستقیمی را انجام می دهد. مصالحی که در ساخت ویلا استفاده می شود تماماً مرغوب و استاندارد هستند و مجموعه ای قوی آن را اجرا می کنند و کارشناسان عمران بر کارها نظارت می کنند. در این مقاله نیز به بررسی اطلاعاتی درباره ساخت ویلا خواهیم پرداخت تا آگاهی کافی در این زمینه داشته باشید.

ساخت ویلا 

مجموعه ما برای ساخت ویلا تمام خدمات بازسازی ساختمان ویلا همانند ساخت استخر سونا، جکوزی، تعمیرات کلی و جزئی، ساخت آبنما و آلاچیق، دیوارکشی و محوطه سازی ویلا، جدول کشی و سنگفرش محوطه را با مصالحی مرغوب و استاندارد انجام می دهد. ساخت ویلا در سریع ترین زمان ممکن انجام می شود و برای دریافت راهنمایی با کارشناسان ما می توانید تماس برقرار کنید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید. با ساختن ویلا به مجموعه ما اطمینان کرده و ساختمانی ایده آل و با کیفیت بر اساس نقشه ها و طراحی های روز در اختیار بگیرید.

تصویر 1

مراحل ساخت ویلا 

برای ساختن ویلا در ابتدا مهندس معمار نقشه های معماری و سازه را تأیید می کند و سپس مجوزهای لازم از مراجع ذی‌صلاح گرفته می شود تا با ساختن ویلا موافقت شود، در مرحله بعد اقدام به نقطه گذاری زمین بر اساس نقشه نسبت به زمین همسایه و یا جدول خیابان می کنیم، سپس به نشانه گذاری دو نقطه از زمین مورد نظر پرداخته و با استفاده از دو عدد گل میخ و یا میلگرد سی سانتی نقاط نشانه گذاری شده را می کوبیم. ریسمان را به این دو نقطه تنظیم کرده و بعد زمین را به وسیله گونیای بزرگ یک متری یا فیثاغورث گونیا می کنیم و پس از مشخص کردن به نقطه سوم آن را نشانه گذاری کرده و نقطه چهارم را به دست می آوریم، بر این اساس که سر و ته نقشه را چک کرده طوری که طول و عرضی که روی زمین نشانه گذاری شده با نقشه همخوانی داشته باشد. اگر متوجه ناگونیا بودن دو بعد دیگر زمین شدیم نقطه مورد نظر در بعد چهارم را به وسیله دو عدد متر به دست می آوریم. اگر بعد چهارم نشانه گذاری شده گونیا بود بر اساس ابعاد نقشه و به وسیله متر سر و ته زمین را با گل میخ نشانه گذاری می کنیم.

تصویر 2

گچ ریزی در ساخت ویلا

بین نقاطی که در ساختن ویلا نشانه گذاری شده از طریق ریسمان گچ ریزی می کنیم و سپس به عمق زمین که قرار است پی کنی شود توجه می کنیم تا اگر بیشتر از یک متر باشد زمین بیشتری به ازای هر یک متر اضافه پی کنی نسبت به نوع زمین ریزشی یا دج مقداری نسبت به نقاطی که نشانه گذاری شده و گچ ریزی شده در نظر بگیریم.

اشتراک گذاری

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت انحصارا در اختیار شرکت مهندسی معماری پرسیاه طرح پردازان می باشد.