قوانین فنگ شویی اتاق نشیمن

فنگ شویی اتاق نشیمن

اتاق نشیمن مکانی است که همه افراد خانواده برای استراحت و گفت و گو از آن استفاده می کنند. به همین دلیل این فضا باید راحت در عین حال جذاب باشد.

نشمن باید منعکس کننده روحیات و علایق متفاوت ساکنان باشد. می تواند در کتابخانه کتابها ی مورد علاقه افراد را قرار داد. روی دیوار  مدارک تحصیلیشان را نصب کرد.

در حالت ایده آل، نشیمن باید شکلی منظم داشته باشد، اما در مورد نشیمن های L شکل یا کم عرض می توان از آینه استفاده کرد. نصب آینه در اتاقهای کم عرض آن هارا وسیع تر نشان می دهد.

فنگ شویی اتاق خواب

اتاق خواب همراه با آشپزخانه مهمترین فضای یک خانه هستند. همه ی ما در روز حداقل 8 ساعت از زمان خود را صرف خوابیدن می کنیم. از این رو اتاق خواب باید محلی امن و به دور از سرو صدا باشد تا با خوابی آرام و عمیق بتوانیم خستگی را از تن خارج کنیم.

بهترین محل برای اتاق خواب دور از در ورودی آپارتمان می باشد. در فنگ شویی خانه به دو قسمت اندرونی و بیرونی تقسیم می شود. بیرونی شامل ورودی، اتاق هایی مانند نشیمن و نهار خوری و اندرونی مثل اتاق خواب وتوالت و حمام می باشد. در ورودی اتاق خواب نباید روبروی در ورودی خانه قرار بگیرد زیرا تمام امنیت این اتاق از بین می رود. ورودی اتاق خواب نباید مقابل آشپزخانه یا حمام باشد. زیرا بوی نامطبوع و نیروی منفی چی به داخل فضای خواب رخنه می کند. برای تعیین محل تختخواب میتوان از هشت بخش فنگ شویی استفاده کرد. اما بهتر است تختخواب در بخش سلامتی قرار بگیرد. در عین حال از  نظر زیبا شناسی نیز باید منطقی باشد. پایین تخت نباید روبروی در ورودی باشد. این موقعیت در فنگ شویی نشان دهنده مرگ می باشد.

همچنین نباید زیر پنجره بخوابید زیرا در معرض جریان هوا قرار میگیرید و منجربه بیماری میشود و همینطور حس نا امنی ایجاد میکند. از قرار دادن آینه در انتهای تخت خودداری کنید. ممکن است شخص خوابیده نیمه های شب بیدار شود و از دیدن تصویر خود در آینه دچار وحشت شود. در ضمن نصب آینه در جلوی تخت بر روابط عاطفی نیز آسیب می زند.

اگر هنگام بیدار شدن اولین منظره ایی که میبینیم تصویری از  طبیعت پشت پنجره است یا قرار دادن تابلویی زیبا یا گلدان گل، تاثیر مثبتی در روحیه انسان میگذارد.

اشتراک گذاری

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت انحصارا در اختیار شرکت مهندسی معماری پرسیاه طرح پردازان می باشد.