قوانین-فنگ-شویی-برای-اطراف-آپارتمان

فنگ شویی در آپارتمان

فنگ شویی در آپارتمان

هزاران سال پیش مردم چین دریافتند که به جای جنگ با طبیعیت می شود، در هماهنگی با آن زندگی بهتری داشت.

گاها پیش آمده در بدو ورود به آپارتمانی گرما و صمیمیت را احساس می کنیم. در مقایل آپارتمان هایی وجود داردند که بی دلیل احساس ناراحتی به ما دست می دهد. آپارتمان اول از نظر فنگ شویی مثبت تلقی می شود و دومی منفی. با فراهم کردن تدابیری، آپارتمان دوم را می شود محیطی سرشار از آرامش و آسایش تبدیل کرد.

با استفاده از نیروی چی میتوان به مزایای روز افزونی  دست یافت.

نیروی چی

نیروی چی در تمام اشیاء دوروبرمان وجود دارد. جریان آب مولد مقدار زیادی از نیروی چی می باشد، به همین خاطر اگر مدتی در کنار استخر، فواره و یا آکواریوم باشیم، احساس شادابی و سرزندگی میکنیم.

چی در طبعیت به طور مداوم تولید می شود. محیط زیبای طبیعی مانند دشتی سرسبز، قله با شکوه کوه، چی را تولید و تقویت می کند.

چی ممکن است دچار سکون شود. استخری با آب راکد و آلوده، تولید چی شار می کند که شکل منفی چی است و باعث دور شدن بخت و اقبال می شود.

هدف ما در منزل، تقویت و ایجاد هر چه بیشتر نیروی مثبت چی برای افزایش روحیه سرزندگی و شادابی ساکنان است.

شار

شار به تیری زهر آگین معروف است. در چین باستان بر این معتقد بودند ارواح پلید تنها از راه مستقیم حرکت می کنند. دلیل طراحی پلها با طرح زیگزاگ که از روی آبنماها می گذرد، علاوه بر جنبه زیبایی شناسی، یک راه حل فنگ شویی نیز می باشد و برای جلوگیری از عبور ارواح پلید است.

حضور آب به خصوص به شکل طبیعی آن در مقابل در ورودی بسیار خوش یمن است. همینطور وجود منظره ایی از رودخانه، دریاچه، بندر، در جلوی خانه نیز در افزایش بخت و اقبال موثر است. استخر، آبنما، حوض های کوچک فواره دار در جلوی ساختمان با تولید نیروی چی برای ساکنان شادی و سعادت به ارمغان می آورد. بهتر است از اشکال مربع یا مستطیل استفاده نکیند، زیرا تولید شار میکند و اشکال دایره و بیضی مناسب تر می باشد.

اشتراک گذاری

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت انحصارا در اختیار شرکت مهندسی معماری پرسیاه طرح پردازان می باشد.