راه و روش های ساخت ویلا در نوشهر

ساخت ویلا در نوشهر

ساخت ویلا در نوشهر به دلیل آب و هوای مناسب این منطقه و وجود فضاهای سرسبز و همچنین وجود دریا مورد توجه بسیاری قرار گرفته که جهت ساخت ویلا در نوشهر نیازمند رعایت اعمالی می باشند که در ادامه توضیحات بیشتری از این قبیل ارائه شده است:

ساخت ویلا در نوشهر

ساخت ویلا در نوشهر امروزه بیش از پیش رواج یافته چرا که تمایل مردم به زندگی در آب و هوای مناسب بیشتر می باشد. در همین راستا افراد بسیاری اقدام به ساخت ویلا در نوشهر نموده اند چرا که نوشهر یکی از برترین شهر های شمالی کشور بوده و خاک آن جهت ساخت ویلا بسیار مناسب می باشد. ساخت ویلا را نمی توان بدون هیچ مقدمه ای آغاز کرد و نیازمند انجام تمهیدات لازم قبل از عملیات ساخت و ساز می باشد. ساخت ویلا در نوشهر کمک فراوانی به شما در هنگام سفر به نوشهر خواهد نمود و می توانید به سهولت به استراحت در ویلای خود مشغول باشید. مراحل ساخت ویلا باید به درستی رعایت شود تا ویلایی استاندارد داشته باشید.

تصویر1

مراحل ساخت ویلا در نوشهر

همانطور که در بخش قبل نیز به آن اشاره شد جهت ساخت ویلا ابتدا باید اموراتی را در نظر داشته باشید که رعایت هر کدام یک امر ضروری است. اول از همه چیز باید از شهرداری نوشهر تراکم ویلا را مشخص نمایید که در داخل شهر حدود 50 درصد و خارج شهر 30 درصد می باشد این امر بدین معنی است که در خارج شهر می توانید 30 درصد از زمین خود را به ویلا تبدیل نمایید. پس از اخذ مجوز از سازمان های مربوطه بایستی با یک پیمانکار حرفه ای قرارداد ببندید که تمامی امور ساخت ویلا را به او سپرده و نمایانگر ساخت بدون عیب ویلای خود باشید. پیمانکار های ساخت ویلا تمام مراحل ساخت ویلا را به خوبی فرا گرفته اند و بهترین ویلا را به شما تحویل خواهند داد. طی کردن کارهای مربوط به پیمانکار بستگی به نوع قرارداد خواهد داشت و در ابتدا باید تمامی اعمال ساخت و ساز را در قرار داد ذکر نمایید.

تصویر2

هزینه ساخت ویلا در نوشهر

هزینه ساخت ویلا در نوشهر ابتدا به قیمت زمین بستگی خواهد داشت و هر چه به شهر نزدیک تر باشد قیمت زمین نیز بالا خواهد رفت از سوی دیگر تراکمی که جهت ساخت باید رعایت شود بالا خواهد رفت یعنی هرچه به شهر نزدیک تر شوید باید هزینه بالاتری بپردازید. میزان هزینه را پیمانکار در ابتدای کار به صورت تخمینی به اطلاعتان خواهد رساند و شما پس از اطلاع از قیمت تخمینی می توانید ساخت ویلای خود را اختصاصی تر نمایید که هر عملی نیازمند هزینه بیشتری خواهد بود. از دیگر عوامل مهم در تعیین میزان هزینه میزان مصالح مصرفی در ساخت ویلا خواهد بود و قیمت سیمان، گچ،آجر، تیرآهن، میلگرد، ماسه و … بر قیمت تمام شده ویلا اثر خواهد گذاشت.

اشتراک گذاری

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت انحصارا در اختیار شرکت مهندسی معماری پرسیاه طرح پردازان می باشد.